اثر بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری بهواسطه عوامل شخصیتی، رضایت کارکنان و تعهد شغلی


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثر بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری بهواسطه عوامل شخصیتی، رضایت کارکنان و تعهد شغلی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثر بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری بهواسطه عوامل شخصیتی، رضایت کارکنان و تعهد شغلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری بهواسطه عوامل شخصیتی، رضایت کارکنان و تعهد شغلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثر بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری بهواسطه عوامل شخصیتی، رضایت کارکنان و تعهد شغلی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

امروزه کارکنان نقش مهمی در تحقق اهداف سازمانها، بهویژه کیفیت خدمات آنها دارند. تحقیقات پیشین نشان داده است – کیفیت خدمات سازمانها تحت تاثیر کارکنان به ویژه کارکنان موثر بر مشتری و افرادی که در ارتباط مستقیم با مشتری میباشند قرار دارد. با مطرح شدن نقش و اهمیت خروجیهای کارکنان در سازمانها بهخصوص در سازمانهای خدماتی، تحقیقات وسیعی بر روی این گونه خروجیها و عوامل موثر بر آن صورت گرفته است. با توجه به مباحث مطرح شده، این مقاله سعی در ارائه مدل مفهومی بازاریابی داخلی و تاثیر آن بر دو متغیر رضایت مشتری و مشتریگرایی با مرور ادبیات موضوع دارد. بدین منظور، ابتدا مفهوم بازاریابی داخلی تشریح شده است و سپس تاثیر آن بر دو متغیر مشتریگرایی و رضایت مشتری با توجه به نقش واسط رضایت کارکنان، عوامل شخصیتی و تعهد شغلی بررسی شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.