اثر بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری بهواسطه عوامل شخصیتی، رضایت کارکنان و تعهد شغلی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اثر بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری بهواسطه عوامل شخصیتی، رضایت کارکنان و تعهد شغلی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اثر بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری بهواسطه عوامل شخصیتی، رضایت کارکنان و تعهد شغلی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری بهواسطه عوامل شخصیتی، رضایت کارکنان و تعهد شغلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اثر بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری بهواسطه عوامل شخصیتی، رضایت کارکنان و تعهد شغلی :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
امروزه کارکنان نقش مهمی در تحقق اهداف سازمانها، بهویژه کیفیت خدمات آنها دارند. تحقیقات پیشین نشان داده است – کیفیت خدمات سازمانها تحت تاثیر کارکنان به ویژه کارکنان موثر بر مشتری و افرادی که در ارتباط مستقیم با مشتری میباشند قرار دارد. با مطرح شدن نقش و اهمیت خروجیهای کارکنان در سازمانها بهخصوص در سازمانهای خدماتی، تحقیقات وسیعی بر روی این گونه خروجیها و عوامل موثر بر آن صورت گرفته است. با توجه به مباحث مطرح شده، این مقاله سعی در ارائه مدل مفهومی بازاریابی داخلی و تاثیر آن بر دو متغیر رضایت مشتری و مشتریگرایی با مرور ادبیات موضوع دارد. بدین منظور، ابتدا مفهوم بازاریابی داخلی تشریح شده است و سپس تاثیر آن بر دو متغیر مشتریگرایی و رضایت مشتری با توجه به نقش واسط رضایت کارکنان، عوامل شخصیتی و تعهد شغلی بررسی شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.