استفاده از تئوری صف در سیستم های سرویس دهی مشتری وسرور انسانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 استفاده از تئوری صف در سیستم های سرویس دهی مشتری وسرور انسانی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد استفاده از تئوری صف در سیستم های سرویس دهی مشتری وسرور انسانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استفاده از تئوری صف در سیستم های سرویس دهی مشتری وسرور انسانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن استفاده از تئوری صف در سیستم های سرویس دهی مشتری وسرور انسانی :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

با توجه به اینکه یکی ازحوزههای اولویتی چهارگانه سند سندای در داخل و میان بخشهای گوناگون توسط دولتها درسطح محلی، ملی، منطقهای و جهانی، ارتقاء آمادگی در برابر بلایا به منظور پاسخ مؤثر برای بازتوانی توانبخشی و بازسازیمیباشد، این پژوهش به مطالعه بررسی عوامل موثر بر کاهش استرس شغلی در شرایط اضطراری در بین کارکنان شرکت گاز استان اصفهان که یکی از حادثهخیزترین صنایع است با تاکید بر اولویت آمادگی در برابر بحران برای مقابله موثر میپردازد. روش پژوهش از نوع توصیفی تحلیلی با رویکرد پیمایشی بوده است. این مطالعه شامل بخشی از کارکنان شاغلیمیباشد که در شرایط اضطراری قرار گرفته. تعداد افرادی که مورد بررسی قرار گرفتهاند، شامل ۱۵۱ نفر مرد و ۲۵ نفر زن میباشند.استرس و رضایت شغلی با استفاده از پرسشنامههای استانداردی که توسط خود افراد تکمیل شد مورد ارزیابی قرار گرفت.دادهها توسط نرمافزارهای SPSS و همچنین نرمافزار Excel مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و از آزمون ضریب همبستگیپیرسون برای تشکیل ماتریس Dematel استفاده شده است.نتایج این تحلیل نشان داد که کارکنان شاغل پستهای اضطراری که اکنون در شرایط عادی میباشند در سطح بالایی از استرس قرار دارند که این وضع خود میتواند در صورت وقوع هر حادثهای حتی در سطح پایین زنگ خطری برای شرکت گاز استان اصفهان باشد. بر این اساس، این نتیجهگیری بعمل میآید که میتوان با کنترل عوامل مختلف اثرگذار بر استرسشغلی سطح استرس شغلی به عنوان یک ریسک را در کارکنان کاهش داد. با توجه به نتایج پژوهش برای کاهش استرس سازمانی و رفع تبعات مخرب آن در سازمان راهکارهایی را به تفکیک برای واحدهای مختلف و براساس اصول چهارگانه پیشگیری، آمادگی، مقابله و بازسازی مدیریت بحران و در چارچوب سند سندای برای کاهش خطر و جلوگیری از بروز بحران ارائه مینمائیم

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.