نقش مدیریت سیستمها و فناوری اطلاعات در سازمانهای آموزشی


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش مدیریت سیستمها و فناوری اطلاعات در سازمانهای آموزشی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش مدیریت سیستمها و فناوری اطلاعات در سازمانهای آموزشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش مدیریت سیستمها و فناوری اطلاعات در سازمانهای آموزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش مدیریت سیستمها و فناوری اطلاعات در سازمانهای آموزشی :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی مدیریت سیستمها و فناوری اطلاعات در سازمانهای آموز شی با روش اسنادی (کتابخانه ای) و میدانی و از نوع مطالعات تحلیلی انجام شد. جامعه آماری پژوهش حاضر را از یک سو کلیه کتابها، مقاله ها، مجلات، مطالعات بین المللی و مطالعات داخلی در این حوزه مطالعاتی، و از سوی دیگر از سوی دیگر کلیه اعضای هیأت علمی دانشگاه های تهران در حوزه مطالعاتی مذکور که ازبین آنها به روش نمونه گیری تصادفی ساده تعداد ۲۰ نفر جهت اجرای پرسشنامه، انتخاب گردید، تشکیل می دهد و جهت گردآوری اطلاعات و داده ها جهتپاسخگویی به سؤالات پژوهشی دوم و سوم از فرم های مخصوص محقق ساخته استفاده شد و در ابزار گردآوری در خصوص پاسخگویی به سؤال اول پژوهش، پرسشنامه محقق ساخته بود که روایی آن به تایید اساتید این حوزه رسید و پایایی آن هم با آلفای کرونباخ ۰/۹۲ به دست آمد. نتایج پژوهش حاکی از آن است که ضمن اینکه میزان استفاده از فناوری اطلاعات در سازمانهای آموزشی پایین تر از حد متوسط است sig=0/001 مدیریت سیستمها و فناوری اطلاعات دارای مزایایی همچون کمک به سازماندهی محتوای و مواد آموزشی؛ درک بهتر پدیده مورد آموزش؛کمک به تحقیق و پژوهش عملکردی و کاربردی؛ فراهم آمدن چالش ذهنی برای درگیری با مسائل و ارتقای کیفیت آموزش و امثال اینها، نیاز به بسترسازی و زمینه سازی جهت استقرار این نوع مدیریت سیستمها و استفاده از فناوری های روز هزار سوم و الزاماتی همچون وجود زیرساخت کامل فن آوری اطلاعات، حمایت های داخلی برای تسهیم دانش، قابلیت فن آوری اطلاعات، دسترسی اعضای هیات علمی و مدیران و معلمان به پایگاه های داده ای، سازوکارهای بحث گروهی مجازی و از راه دور ، تناسب سیستم اطلاعاتی با تسهیم دانش و امثال این الزامات دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.