رابطه اخلاق بازاریابی با نسبت های سودآوری صنایع بورس و اوراق بهادار


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه اخلاق بازاریابی با نسبت های سودآوری صنایع بورس و اوراق بهادار دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه اخلاق بازاریابی با نسبت های سودآوری صنایع بورس و اوراق بهادار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه اخلاق بازاریابی با نسبت های سودآوری صنایع بورس و اوراق بهادار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه اخلاق بازاریابی با نسبت های سودآوری صنایع بورس و اوراق بهادار :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

موضوع اصلی این پژوهش بررسی رابطه اخلاق بازاریابی با نسبت های سودآوری صنایع بورس و اوراق بهادار است. این پژوهش، موضوع اخلاق بازاریابی را در صنایع بورس و اوراق بهادار مطالعه کرده و نحوه اثرگذاری آن بر سود آوری این صنعت را مورد بررسی قرار می دهد تا مشخص شود که بر این اساس، سرمایه گذاران کدام شرکت ها را برای سرمایه گذاری انتخاب می کنند. در این پژوهش، اخلاق بازاریابی به عنوان متغیر مستقل و نسبت سودآوری سرمایه گذاری به عنوان متغیر وابسته در نظر گرفته شده است. روش این پژوهش از جنبه ماهیت، توصیفی و از جنبه نحوه گردآوری داده ها از نوع پیمایشی است. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده شده و نمونه گیری به روش تصادفی خوشه بندی انجام گرفته است. در این تحقیق با قرار دادن معیار هایی برای انتخاب نمونه، تعداد ۲۶ شرکت از شرکت های بورس اوراق بهادار را در بازه زمانی ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۲ و تعداد ۲۰ نفر از سرمایه گذاران هر یک از آن شرکت ها که در فواصل زمانی مذکور اقدام به خرید و فروش سهام آن شرکت ها نموده اند، به صورت تصادفی انتخاب و به دو نمونه ای مستقل، فرضیه های تحقیق مورد t سوالات پرسشنامه اخلاق بازاریابی پاسخ داده اند. با استفاده از آزمون آزمون قرار گرفته اند که نتایج بدست آمده بیانگر تفاوت معنادار بین رعایت بازاریابی اخلاقی و نسبت سودآوری استو خرید سهام شرکت های قایل به رعایت این ملاکها، بازده بیشتری را عاید سرمایه گذار می نماید. و همچنین بین رعایت بازاریابی اخلاقی و رفتار خرید سهام این صنایع توسط مشتریان رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد و آنان را به انتخاب نشان تجاری این صنایع ترغیب می نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.