تبیین فرسودگی شغلی دبیران دبیرستانها: نقش هوش هیجانی و توانمندسازی روانشناختی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تبیین فرسودگی شغلی دبیران دبیرستانها: نقش هوش هیجانی و توانمندسازی روانشناختی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تبیین فرسودگی شغلی دبیران دبیرستانها: نقش هوش هیجانی و توانمندسازی روانشناختی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین فرسودگی شغلی دبیران دبیرستانها: نقش هوش هیجانی و توانمندسازی روانشناختی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تبیین فرسودگی شغلی دبیران دبیرستانها: نقش هوش هیجانی و توانمندسازی روانشناختی :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
فرسودگی شغلی پدیدهای است که در سالهای اخیر توجه بسیاری از دانشمندان علوم مدیریت را به خود جلب نموده؛ و عواقب و هزینههای بسیاری را بر سازمانها و کارکنان تحمیل میکند. هدف اصلی این مطالعه بررسی رابطه بین هوش هیجانی و توانمندسازی روانشناختی با فرسودگی شغلی دبیران دبیرستانها است. روش تحقیق مورد استفاده پژوهشگران توصیفی است. جامعه آماری شامل ۱۱۱۷ نفر از دبیران دبیرستانهای شهر رشت است که در سال تحصیلی ۱۳۹۳-۱۳۹۲ به تدریس اشتغال داشتهاند. به منظور گردآوری داده ها از ۳۴۷ نفر نمونه آماری، روش نمونه گیری غیراحتمالی در دسترس مورد استفاده قرار گرفت یافتههای تحقیق نشان داد که بین متغیرهای هوش هیجانی و توانمندسازی روانشناختی؛ هوش هیجانی و فرسودگی شغلی؛ و توانمندسازی روانشناختی و فرسودگی شغلی، رابطه معنادار وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.