بررسی موثرترین ابزار تبلیغات بازرگانی کالاهای مصرفی برروی خرید شهروندان سمنانی


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی موثرترین ابزار تبلیغات بازرگانی کالاهای مصرفی برروی خرید شهروندان سمنانی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی موثرترین ابزار تبلیغات بازرگانی کالاهای مصرفی برروی خرید شهروندان سمنانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی موثرترین ابزار تبلیغات بازرگانی کالاهای مصرفی برروی خرید شهروندان سمنانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی موثرترین ابزار تبلیغات بازرگانی کالاهای مصرفی برروی خرید شهروندان سمنانی :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف از این تحقیق بررسی اثربخشترین رسانه برای تبلیغات تجاری در شهر سمنان بوده است. این تحقیق شامل ۵ فرضیه بود که فرضیات تاثیر هر یک از ابزار تبلیغاتی مانند تلویزیون، بیلبورد، تبلیغات کاغذی، روزنامه محلی و پیامک تبلیغاتی را بر مخاطبینی که شهروندان سمنانی بودند را مورد سنجش قرار داد. که برای اثبات این فرضیه ها پرسشنامهای طبق مدل آیدا که یکی از معروفترین و بهترین مدلها در زمینه تاثیر تبلیغات میباشد با روایی و پایایی بالا طراحی شد. جامعه آماری این تحقیق مردم شهر سمنان میباشد و طبق فرمول کوکران حجم نمونه ۱۹۶ نفر بدست آمد که تعداد ۲۰۰ پرسشنامه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. به صورت تصادفی به انتخاب نمونه و توزیع پرسشنامهها میان افراد نمونه پرداخته شد. برای تحلیل زوجی، آزمون t مستقل، آزمون t تک نمونه، آزمون t دادههای جمعیت شناختی از آمار توصیفی، برای آزمون فرضیات از آزمون تحلیل واریانس و برای اولویت بندی ابعاد اثربخشی تبلیغات از آزمون فریدمن استفاده شد. ثابت شد که تمامی این ابزارهای تبلیغاتی موثر هستند و ترتیب تاثیر و اهمیت آنها عبارت است از: تبلیغات تلویزیونی- تبلیغات بیلبورد- تبلیغات کاغذی- تبلیغات روزنامه ای- تبلیغات پیامکی. عواملی از جمله جنسیت، سن، میزان تحصیلات و سطح درآمد را به عنوان متغیرهایمیانجی برگزیده و به بررسی تاثیر آنها پرداختهشد. ثابت شد زنان میزان تاثیر تبلیغات کاغذیرا بیشتر میدانند. افراد دربازه های سنی مختلف دیدگاه یکسانی در زمینه میزان تاثیر تبلیغات کاغذی و تبلیغات پیامکیدارند. اما در زمینه تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات بیلبورد و تبلیغات روزنامه دیدگاه افراد متاثر از عامل سن آنها است. دیدگاه افراد در زمینه ابزارهای تبلیغاتی تحت تاثیر درآمد آنها است. در پایان به منظور ارتقا تاثیر ابزارهای تبلیغات تجاری بر روی شهروندان سمنانی پیشنهاداتی مطرح شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.