بررسی مسئولیت اجتماعیبه عنوان یکی از فاکتورهای مهم توسعه پایدار کسب و کار(در شرکت ایران خودرو در شهر تهران)


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مسئولیت اجتماعیبه عنوان یکی از فاکتورهای مهم توسعه پایدار کسب و کار(در شرکت ایران خودرو در شهر تهران) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مسئولیت اجتماعیبه عنوان یکی از فاکتورهای مهم توسعه پایدار کسب و کار(در شرکت ایران خودرو در شهر تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مسئولیت اجتماعیبه عنوان یکی از فاکتورهای مهم توسعه پایدار کسب و کار(در شرکت ایران خودرو در شهر تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مسئولیت اجتماعیبه عنوان یکی از فاکتورهای مهم توسعه پایدار کسب و کار(در شرکت ایران خودرو در شهر تهران) :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

در این پژوهش، مسئولیت اجتماعیدر شرکت ایران خودرو در شهر تهران، از دید مشتریان سنجیده شد. جهت انجام این پژوهش از پرسشنامه استفاده شد. جامعه آماری تحقیق، مشتریان تهرانی شرکت ایران خودرو هستند که تقریباً بیش از یک میلیون نفر برآورد می شوند. به دلیل اینکه جمع آوری داده ها از کل جامعه مشکل است و مقرون به صرفه نمی باشد، نمونه آماری با استفاده از روش نمونه گیری در دسترس مشخص شده و داده های لازم از نمونه آماری احصاء گردید. پرسشنامه بر اساس نمونه گیری در دسترس، بین ۳۸۴ مشتری تهرانی شرکت ایران خودرو توزیع شد. یافته های آماری نشان داد که مشتریان تهرانی شرکت ایران خودرو دید مناسبی نسبت به مسئولیت اجتماعی در شرکت ایران خودرو ندارند. در عین حالاین یافته ها نشان داد که متغیرهای مستقل جنسیت، تحصیلات و درآمد ماهیانهتأثیری بر درک مشتریان از چگونگی مسئولیت اجتماعی در شرکت ایران خودرو ندارند اما متغیر زمینه شغلی تاثیرگذار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.