بررسی رابطه وفاداری کارکنان با بازاریابی داخلی(مطالعه موردی، کارکنان پالایشگاه اصفهان)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه وفاداری کارکنان با بازاریابی داخلی(مطالعه موردی، کارکنان پالایشگاه اصفهان) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه وفاداری کارکنان با بازاریابی داخلی(مطالعه موردی، کارکنان پالایشگاه اصفهان) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه وفاداری کارکنان با بازاریابی داخلی(مطالعه موردی، کارکنان پالایشگاه اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه وفاداری کارکنان با بازاریابی داخلی(مطالعه موردی، کارکنان پالایشگاه اصفهان) :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
هدف این تحقیق، بررسی رابطه بازاریابی داخلی با وفاداری مشتری است، از این رو بر اساس ابعاد شش گانه وفاداری کارکنان (کار سخت- نصیحت – همکاری- فعال بودن – منافع طبیعی- اطاعت کردن)با بازاریابی داخلی، یک فرضیه کلی و شش فرضیه جزیی شکل گرفت. که تمامی ان ها مورد تایید قرار گرفتند و این حاکی از ان است که بازاریابی داخلی با تمامی ابعاد وفاداری کارکنان رابطه معنادار و مستقیم داشته و ان را تحت تاثیر قرار می دهد. تحقیق از جهت هدف کاربردی و از نظر روش و شیوه جمع آوری داده ها توصیفی و پیمایشی به شمار می آید. از نرم افزار ۱۹spss برای تجزیه و تحلیل داده ها ، استفاده گردید.جامعه مورد نظر ، کارکنان پالایشگاه اصفهان می باشد که جمعیتی بالغ بر ۴۰۰ نفر جمعیت دارد آلفای کرون باخ برابر با ۰/۹۱۱ می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.