بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی سازمانی با در نظر گرفتننقش واسطه ای اخلاق حرفه ای


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی سازمانی با در نظر گرفتننقش واسطه ای اخلاق حرفه ای دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی سازمانی با در نظر گرفتننقش واسطه ای اخلاق حرفه ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی سازمانی با در نظر گرفتننقش واسطه ای اخلاق حرفه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی سازمانی با در نظر گرفتننقش واسطه ای اخلاق حرفه ای :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

امروزه سرمایه انسانی مزیت رقابتی اصلی در سازمان ها به شمار می رود. بنابراین لزوم توجه بر نیروی انسانی و تامین نیازها وخواسته های آنها اصل اول رقابت در عصر رقابتی امروز می باشد. از مهم ترین رویکردها که می تواند به سازمان در این راستا کمککند، بازاریابی درونی است. بازاریابی داخلی به معنی توسعه و بهبود رفتار مشتری مدار با کارکنان است. از طرف دیگر، رفتارهایشهروندی سازمانی جز رفتارهای فرانقشی در سازمان ها هستند که در حد قابل توجهی می توانند بقا و موفقیت یک سازمان راموجب شوند. رفتار شهروندی سازمانی، رفتاری فردی و داوطلبانه است که مستقیماً به وسیله سیستم های رسمی پاداش درسازمان طراحی نشده است، اما با این وجود باعث ارتقای اثربخشی و کارایی عملکرد سازمان می شود. بازاریابی درونی به عنوانیکی از فعالیت هایی که در ارتباط مستقیم با نیروی انسانی در یک سازمان تعریف می شود، می تواند به عنوان عاملی در جهت بروزو ظهور این گونه رفتارها در افراد تلقی گردد. از سوی دیگر، ارتقا فضای اخلاقی سازمان موجب بهبود رفتارهای شهروندی سازمانیمی شود. اخلاق حرفه ای عبارت است از مجموعه قوانین اخلاق که در وهله اول، از ماهیت حرفه یا شغل به دست آمده است. رفتارشهروندی سازمانی نیز بر پایه اصول و ارزش های اخلاقی خارج از قوانین و مقررات اجتماعی استوار است و می تواند تحت تاثیرفضای اخلاقی حاکم در سازمان قرار بگیرد. در این پژوهش نیز قصد بر این است تا تاثیر فعالیت های بازاریابی داخلی بر رفتارشهروندی سازمانی با در نظر گرفتن نقش واسطه ای اخلاق حرفه ای مورد بررسی قرار گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.