بررسی تاثیر بازاریابی خدمات بانکی بر ترجیح مشتریان در انتخاب بانک خصوصی(مطالعه موردی بانک تجارت استان خراسان رضوی)


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
14 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر بازاریابی خدمات بانکی بر ترجیح مشتریان در انتخاب بانک خصوصی(مطالعه موردی بانک تجارت استان خراسان رضوی) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر بازاریابی خدمات بانکی بر ترجیح مشتریان در انتخاب بانک خصوصی(مطالعه موردی بانک تجارت استان خراسان رضوی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بازاریابی خدمات بانکی بر ترجیح مشتریان در انتخاب بانک خصوصی(مطالعه موردی بانک تجارت استان خراسان رضوی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر بازاریابی خدمات بانکی بر ترجیح مشتریان در انتخاب بانک خصوصی(مطالعه موردی بانک تجارت استان خراسان رضوی) :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

درحال حاضربخش خدمات ،سهم عمده ای در بازار بسیاری از کشورها دارد و بازاریابی خدمات به یک زمینه مسلم برای بررسی علمی تبدیل شده است وامروزه یک پارادایم جایگزین برای بازاریابی کالاها ارائه می دهد و این در حالی است که بانکداری و خدمات مالی بخش مهمی ازخدمات می باشند.دراین پژوهش بررسی تأثیربازاریابی خدمات بانکی برترجیح مشتریان برانتخاب بانک خصوصی پرداختیم.جامعه آماری این تحقیق کلیه مشتریان بانک تجارت خراسان رضوی می باشدکه از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شده است.برای تجزیه وتحلیل داده ها استفاده شده است برطبق نتایج بدست spss ازرگرسیون چندگانه وبرای رتبه بندی متغیرها از آزمون فرید من و نرم افزارآمده بازاریابی خدمات بانکی بر ترجیح مشتریان درانتخاب بانک خصوصی در خراسان رضوی تأثیرگذار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.