بازار کالاهای مذهبی- هنری و نقش آن در کسب و کارهای کوچک هنر
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بازار کالاهای مذهبی- هنری و نقش آن در کسب و کارهای کوچک هنر دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بازار کالاهای مذهبی- هنری و نقش آن در کسب و کارهای کوچک هنر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازار کالاهای مذهبی- هنری و نقش آن در کسب و کارهای کوچک هنر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بازار کالاهای مذهبی- هنری و نقش آن در کسب و کارهای کوچک هنر :
تعداد صفحات :۲۵
چکیده مقاله:
کالاهای مذهبی- هنری به کالاهایی اطلاق میشود که کاربرد مذهبی داشته و در دسته بندی صنایع دستی نیز قرار می گیرند، که غالب آن ها به جز معدودی که درداخل تولید می شوند , همگی از خارج می آیند.بنابراین ریشه یابی در زمینه ی ورود هنگفت کالاهای وارداتی به بازار داخلی و ارزیابی کیفیت این اجناس و همچنین ارزیابی میزان رضایت ویا عدم رضایت تولید کنندگان داخلی وفروشندگان و خریداران در بازار رضای مشهد و اینکه به چه صورت می توان این شرایط را بهبود بخشید، موضوع اصلی تحقیق است. بهبود شرایط موجود جز با عزم ملی و همت دولت میسر نخواهد گردید , لذا دولت باید به تولید کنندگان داخلی کالاهای مذهبی کمک نموده ونیز در جهت ایجاد بازار اشتغال داخلی وهمچنین جلوگیری از خروج ارز وتشویق مصرف کنندگان داخلیبه خرید اجناس ایرانی و بالابردن کیفیت محصولات داخلی , همت بگمارد . باتوجه به عملکرد دولت و عدم توجه به واردات بسیاری از کالاها و انحصار ها و نبود سیستم مالیاتی دقیق , علت وضعیت آشفته بازار مشخص می گردد . بطوری که در مشهد انحصار واردات بسیاری از کالا های مذهبی در اختیار تعداد معدودی است که با داشتن انبار های بزرگ و عدم پرداخت مالیات بازار را در سیطره خود گرفته اند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.