تحلیل وضعیت کتب درس بازاریابی ورزشی در دانشگاه های ایران تا پایان سال ۱۳۹۴


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل وضعیت کتب درس بازاریابی ورزشی در دانشگاه های ایران تا پایان سال ۱۳۹۴ دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل وضعیت کتب درس بازاریابی ورزشی در دانشگاه های ایران تا پایان سال ۱۳۹۴  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل وضعیت کتب درس بازاریابی ورزشی در دانشگاه های ایران تا پایان سال ۱۳۹۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل وضعیت کتب درس بازاریابی ورزشی در دانشگاه های ایران تا پایان سال ۱۳۹۴ :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش، وضعیت کتاب درسی بازاریابی ورزشی در دانشگاه های ایران تا پایان سال ۱۳۹۴ بود. روش پژوهش از نوع ترکیبی (کمی و کیفی) از نظر مسیر اجرا شامل تحلیل محتوا و مصاحبه می باشد. پژوهش از بازار هدف کاربردی و توسعه ای می باشد. در بخش تحلیل محتوا با توجه به محدودیت جامعه (کتب درسیبازاریابی ورزشی در دانشگاه های ایران) به تعداد حدود ۱۲ مورد از روش کل شمار استفاده شد. در بخش مصاحبه با اساتید، شش نفر از مؤلفان و مترجمان نخبه از کتب مربوطه و در بخش مصاحبه با دانشجویان، شش نفر از دانشجویان رتبه اول تا سوم از کسانی که کتب مربوطه را پاس کرده بودند. مصاحبه صورت گرفت روش نمونه گیری از کتاب ها به صورت کل شمار، در مصاحبه با اساتید و دانشجویان به صورت هدفمند و شش نفر به تعداد کتاب ها بود. برای تحلیل محتوا از برگه کدگذاری و دستورالعمل کدگذاری و همچنین از سولات نیمه ساختار یافته برای مصاحبه استفاده گردید. برای تجزیه و تحلیل داده ها در بخش تحلیل محتوا از جدول فراوانی ها و آزمون کایسکوئر و پی اسکات و در بخش مصاحبه و کیفی از تجزیه و تحلیل کیفی استفاده گردید. با توجه به نتایج به دست آمده می توان گفت وضعیت کتاب بازاریابی ورزشی در دانشگاه های ایران تا پایان سال ۱۳۹۴ از دیدگاه اساتید و دانشجویان رشته تربیت بدنی از بعد محتوایی، ساختاری و صوری به طور معنی داری نامناسب است و این نیاز به تلاش و تعامل در این زمینه دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.