تاثیر استراتژی تعمیم برند بر تصویر ان مطالعه موردی : برند مجید
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر استراتژی تعمیم برند بر تصویر ان مطالعه موردی : برند مجید دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر استراتژی تعمیم برند بر تصویر ان مطالعه موردی : برند مجید کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر استراتژی تعمیم برند بر تصویر ان مطالعه موردی : برند مجید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر استراتژی تعمیم برند بر تصویر ان مطالعه موردی : برند مجید :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
هدف این مقاله بررسی تأثیر تعمیم برند و تصویر آن در حوزه محصولات مجید در شهر تبریز است. از این رو چگونگی تأثیر تعمیم برند و تصویر فعلی را بررسی می کند روش تحقیق، با توجه به هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی – همبستگی است. جامعه آماری مصرف کنندگان محصولات مجید و هواداران تراکتورسازی است. حجم نمونه ۳۸۰ نفر بوده که بدین منظور از روش نمونه گیری تصادفی ساده و فرمول جامعه نامحدود استفاده گردید. ابزار مورد استفاده در این پژوهش پرسش نامه پنج گزینه ای لیکرت است. پایایی ان با ضریب الفای کرونباخ ۰/۷۱ براورد شد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از ازمون ضریب همبستگی رتبه ای اسپیرمن و مدل معادلات ساختاری موجود در بسته های نرم افزاری SPSS و LISREL استفاده شده است. مهم ترین نتایج تحقیق حاکی از آن است که نگرش تعمیم بر تصویر برند تأثیرگذار است. در حالی که ارتباطات اولیه به رنگ و تناسب ادراک شده میان محصول جدید و سایر محصولات (تناسب طبقه) یا تصویر برند (تناسب تصویر) می تواند نگرش مصرف کننده را بهبود بخشند و اثرگذار باشند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.