پیش یبنی وفاداری تیمی بر اساس مولفه های انگیزه تماشاگران مسابقات تیم های فوتسال مشهد حاضر در لیگ برتر


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیش یبنی وفاداری تیمی بر اساس مولفه های انگیزه تماشاگران مسابقات تیم های فوتسال مشهد حاضر در لیگ برتر دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیش یبنی وفاداری تیمی بر اساس مولفه های انگیزه تماشاگران مسابقات تیم های فوتسال مشهد حاضر در لیگ برتر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیش یبنی وفاداری تیمی بر اساس مولفه های انگیزه تماشاگران مسابقات تیم های فوتسال مشهد حاضر در لیگ برتر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیش یبنی وفاداری تیمی بر اساس مولفه های انگیزه تماشاگران مسابقات تیم های فوتسال مشهد حاضر در لیگ برتر :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف از مطالعه حاضر پیش بینی وفاداری تیمی بر اساس مؤلفه های انگیزه تماشاگران مسابقات تیم های فوتسال مشهد حاضر در لیگ برتر بود.تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت و روش توصیفی – پیمایشی بود.جامعه آماری تحقیق حاضر برابر با کلیه تماشاگران فوتسال تیم های مشهدی حاضر در لیگ برتر بود که تعداد آنها در حدود ۳۰۰۰ نفر تخمین زده شد که با توجه به جدول مورگان از بین آنها تعداد ۳۴۰ نفر با استفاده از روش نمونه گیری در دسترس به عنوان نمونه آماری انتخاب شد. به منظور گردآوری اطلاعات مرتبط با وفاداری تماشاگران از پرسش نامه علیزاده ۱۳۸۹ استفاده گردید که با توجه به استاندارد بودن آن روایی مورد تأیید و پایایی آن در مطالعه حاضر با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ به میزان ۰/۷۹ محاسبه و تأکید گردید. همچنین جهت گرداوری اطلاعات مرتبط با انگیزه تماشاگران نیز از پرسش نامه دهقان قهفرخی و همکاران ۱۳۸۹ استفاده گردید که با توجه به استاندارد بودن آن روایی مورد تأیید و پایایی آن در مطالعه حاضر با استفاده از ضریب الفای کرونباخ به میزان ۰/۸۲ محاسبه و تأیید گردید. پس از جمع آوری پرسش نامه ها و وارد کردن داده های آن در نرم افزار SPSS20 از آزمون KS جهت بررسی توزیع داده ها، و ضریب همبستگی اسپیرمن جهت آزمون فرضیه های تحقیق استفاده شده. نتایج آزمون نشان داد که رابطه معنی داری بین انگیزه و تماشاگران از حضور در بازی ها و مؤلفه های ان با وفاداری تماشاگران وجود دارد. از بین مؤلفه های انگیزه بین تماشاگران از حضور در بازی ها، مؤلفه کیفیت بازی و هیجان بیشترین قدرت پیش بینی وفاداری آنها را داشت. بر این اساس می توان گفت که مؤلفه های انگیزه هواداران یکی از ارکان اصلی شکل گیری وفاداری آنها به باشگاه محسوب می شود و مدیران باشگاه ها می بایست با در نظر گرفتن انگیزه های حضور آنان در استادیوم، زمینه وفاداری آنها به تکرار رفتار فردی را فراهم نمایند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.