بررسی شناسایی عوامل موثر بر توسعه بازاریابی ورزش بانوان استان خوزستان


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی شناسایی عوامل موثر بر توسعه بازاریابی ورزش بانوان استان خوزستان دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی شناسایی عوامل موثر بر توسعه بازاریابی ورزش بانوان استان خوزستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی شناسایی عوامل موثر بر توسعه بازاریابی ورزش بانوان استان خوزستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی شناسایی عوامل موثر بر توسعه بازاریابی ورزش بانوان استان خوزستان :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

در هدف از این پژوهش شناسایی و ارزیابی برخی عوامل موثر بر توسعه بازاریابی ورزش بانوان استان خوزستان از دیدگاه مدیران باشگاه های ورزشی بانوان و مدیران و کارشناسان ادارات تربیت بدنی بود. جامعه آماری این پژوهش را کلیه مدیران و مربیان باشگاه های ورزشی بانوان ۶۰ نفر و کارشناسان ادارات تربیت بدنی ۵۰ نفر تشکیل دادند. ( N=110) ابزار پژوهش پرسشنامه ای شامل ۴۰ سوال که پایایی آن ۹۵ درصد بود. نتایج نشان داد که ۱۱ عامل حمایت مالی، مدیریت مکان، مدیریت محصول، مدیریت فرآیند، مدیریت قیمت، قدرت های حاکم بر بازار، روابط عمومی، عوامل انگیزشی، انتظارات طرفداران و تماشاگران، شواهد فیزیکی مهمترین عوامل موثر بر توسعه بازاریابی ورزش بانوان استان خوزستان بودند که لازم است توجه و سرمایه گذاری اداره کل تربیت بدنی و مدیران باشگاه های ورزشی بانوان و بازاریابان ورزشی در سطح استان در این زمینه ها متمرکز گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.