ارتباط بین نحوه گذراندن اوقات فراغت فعال و غیرفعال با میزان بهره وری دبیران دوره متوسطه و استان اصفهان


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارتباط بین نحوه گذراندن اوقات فراغت فعال و غیرفعال با میزان بهره وری دبیران دوره متوسطه و استان اصفهان دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارتباط بین نحوه گذراندن اوقات فراغت فعال و غیرفعال با میزان بهره وری دبیران دوره متوسطه و استان اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباط بین نحوه گذراندن اوقات فراغت فعال و غیرفعال با میزان بهره وری دبیران دوره متوسطه و استان اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارتباط بین نحوه گذراندن اوقات فراغت فعال و غیرفعال با میزان بهره وری دبیران دوره متوسطه و استان اصفهان :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با ارتباط بین نحوه گذراندن اوقات فراغت فعال و غیرفعال با میزان بهره وری دبیران دوره متوسطه استان اصفهان انجام شد که روش تحقیق آن به لحاظ ماهیت همبستگی بود و به لحاظ هدف از نوع کاربردی است که به طور پیمایشی انجام شد. به منظور گردآوری داده ها از پرسش نامه بهره روی هرسی گلداسمیت (۱۹۸۰) و پرسشنامه اوقات فراغت مک کنین (۱۹۹۲) استفاده شد. جامعه آماری تحقیق جامعه آماری این تحقیق نیز به ۱۷۱۲ نفر از دبیران تربیت بدنی تمام وقت و ۴۰ منطقه و استان اصفهان در مقاطع ابتدایی و راهنمایی و متوسطه در سال ۹۳ از یک نمونه آماری براساس جدول کرچسی و مورگان ۳۱۴ نفر در نظر گرفته شد. پای یک پرسش نامه با استفاده از آزمون الفاکرونباخ به ترتیب ۰/۸۲ و ۰/۷۰ به دست آمد. برای تجزیه و تحلیل آماری از شاخص های آمار توصیفی فراوانی، در صد، میانگین، و انحراف معیار، استفاده شد. به منظور تحلیل استنباط داده های به دست آمده از ابزارهای اندازه گیری از روش های آماری ضریب رگرسیون، ضریب هم بستگی پیرسون و تحلیل واریانس چند متغیره ( مانوا) استفاده شد. تمام روش های آماری توسط نرم افزار SPSS نسخه ۱۸ استفاده گردید. سطح معناداری برای کلیه آزمون ها۰/۰۵ در نظر گرفته شد. نتایج نشان داد بین شیوه گذراندن اوقات فراغت بر حسب جنسیت رابطه وجود دارد. همچنین بین شیوه گذراندن اوقات فراغت کارکنان بر حسب تحصیلات رابطه وجود دارد. و بین شیوه ای جمعی و غیرفعال گذراندن اوقات فراغت با ابعاد بهره وری رابطه وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.