تأثیر دو روش درمان«چند حسی و ادراکی- حرکتی»در کاهش اختلال ریاضی دانش آموزان پسر و دختر پایه دوم و سوم ابتدایی


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تأثیر دو روش درمان«چند حسی و ادراکی- حرکتی»در کاهش اختلال ریاضی دانش آموزان پسر و دختر پایه دوم و سوم ابتدایی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تأثیر دو روش درمان«چند حسی و ادراکی- حرکتی»در کاهش اختلال ریاضی دانش آموزان پسر و دختر پایه دوم و سوم ابتدایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر دو روش درمان«چند حسی و ادراکی- حرکتی»در کاهش اختلال ریاضی دانش آموزان پسر و دختر پایه دوم و سوم ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تأثیر دو روش درمان«چند حسی و ادراکی- حرکتی»در کاهش اختلال ریاضی دانش آموزان پسر و دختر پایه دوم و سوم ابتدایی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش مقایسه تأثیر دو روش درمانی چند حسی و ادراکی- حرکتی در کاهش اختلال ریاضی دانش آموزان پایه دوم و سوم ابتدایی دختر و پسر شهرستان رامهرمز در سال تحصیلی ۹۲-۱۳۹۱ می باشد. آزمودنی ها شامل ۹۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر پایه دوم و سوم مقطع ابتدایی بودند که به روش نمونه گیری تصادفی در دسترس انتخاب گردیدند. طرح پژوهشی از نوع نیمه تجربی (پیش آزمون- پس آزمون با گروه گواه بود. ابزار تحقیق شامل تست هوشی و کسلر و آزمون اختلال ریاضی بود. نتایج حاصله با استفاده از آزمون T تست دو گروه مستقل و نیز تحلیل واریانس چند متغیری نشان داد که مداخله آزمایشی چند حسی و ادراکی- حرکتی برای هر دو گروه آزمایشی در مقایسه با گروه گواه در کاهش اختلال ریاضی و افزایش میزان رمز نویسی، تنظیم تصاویر، حافظه عددی، ادراک تأثیر داشته است. سطح معنی داری در این تحقیق ۵%= بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.