رویکرد های نوین بازاریابی و تاثیر آن در ایجاد مزیت رقابتی برای سازمان ها


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رویکرد های نوین بازاریابی و تاثیر آن در ایجاد مزیت رقابتی برای سازمان ها دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رویکرد های نوین بازاریابی و تاثیر آن در ایجاد مزیت رقابتی برای سازمان ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رویکرد های نوین بازاریابی و تاثیر آن در ایجاد مزیت رقابتی برای سازمان ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رویکرد های نوین بازاریابی و تاثیر آن در ایجاد مزیت رقابتی برای سازمان ها :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

فناوری اطلاعات با تسهیل برقراری ارتباط با مشتریان و افزایش سرعت و اثربخشی آن، زمینه بهبود عملکرد و نوآوری در ارائه خدمات را فراهم می سازد. شناسایی نیازهای مشتریان، بهره گیری از بازاریابی و سنجش علمی بازار از موارد ضروری برای کسب موفقیت در بازارهای رقابتی است. همچنین شناخت رویکرد های نوین بازاریابی یکی از مهم ترین مسائلی است که در زمینه تجارت مطرح می شود؛ این رویکرد ها فرصتی را برای شرکت ها فراهم می آورند که با استفاده از راههای ارتباطی متنوع تر به تشخیص فرصت های پدیدار شده در بازار پرداخته تا برتری خود را نسبت به رقبا افزایش دهند. در این مقاله ضمن معرفی رویکرد های نوین بازاریابی و بررسی تأثیرات آن ها در کسب مزیت رقابتی به ارائه پیشنهادهایی به منظور افزایش بهره وری در سازمان ها می پردازیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.