بررسی روابط میان تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی و تصمیم گیری به خرید مو بایل (مطالعه موردی: محصولات موبایل هو آوی)


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی روابط میان تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی و تصمیم گیری به خرید مو بایل (مطالعه موردی: محصولات موبایل هو آوی) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی روابط میان تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی و تصمیم گیری به خرید مو بایل (مطالعه موردی: محصولات موبایل هو آوی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی روابط میان تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی و تصمیم گیری به خرید مو بایل (مطالعه موردی: محصولات موبایل هو آوی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی روابط میان تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی و تصمیم گیری به خرید مو بایل (مطالعه موردی: محصولات موبایل هو آوی) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی، اشتراک نظرات و تجارب مثبت و منفی مصرف کنندگان با دیگر مصرف کنندگان یا افراد ی است که قصد خرید محصولی مانند موبایل را دارند، در جهت کاهش ریسک خرید و نجات یافتن از سردرگمی در میان محصولات مشابه در محیط اینترنت صورت می گیرد. هدف از این پژوهش، بررسی روابط میان تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی و تصمیم گیری به خرید موبایل هوآوی است. پژوهش حاضر از نظر هدف، پژوهشی-کاربردی و از نظر روش جمع آوری داده ها، پیمایشی است. برای جمع آوری داده های پژوهش از ابزار پرسشنامه استفاده گردید. و تجزیه و تحلیل داده ها با و شاخص های همچون میانگین و انحراف معیار انجام گردید و بر اساس نتایج SPSS استفاده از نرم افزار پژوهش میزان تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترو نیک ی بر قصد خرید مصرف کنندگان ۴/۰۹ از ۵ و انحراف معیار ۰/۵۶ ارزیابی گردید که نشان دهنده تاثیر مثبت تبلیغات دهان به دهانا لکترونیکی بر قصد خرید مصرف کنندگان موبایل هوآوی است. این پژوهش به دلیل مطالعه موردی در مورد برندی که در ایران تولید نمی شود دارای محدودیت های فراوانی از جمله نبود آمار دقیق میزان واردات، میزان فروش و عدم همکاری نمایندگی و… بود با توجه به انجام شدن مطالعات اندک در زمینه تبلیغات دهانی الکترونیکی در ایران، نوآوری این پژوهش را می توان در روش حل و مورد مطالعاتی آن دانست.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.