ارتباط قابلیت های مدیریت دانش بازاریابی با عملکرد سازمانی در شرکتهای بیمه


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارتباط قابلیت های مدیریت دانش بازاریابی با عملکرد سازمانی در شرکتهای بیمه دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارتباط قابلیت های مدیریت دانش بازاریابی با عملکرد سازمانی در شرکتهای بیمه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباط قابلیت های مدیریت دانش بازاریابی با عملکرد سازمانی در شرکتهای بیمه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارتباط قابلیت های مدیریت دانش بازاریابی با عملکرد سازمانی در شرکتهای بیمه :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی ارتباط مدیریت دانش بازاریابی با عملکرد سازمانی در شرکتهای بیمه می باشد که به صورت مطالعه موردی در شهرستان سنندج انجام گرفته است. برای گردآوری داده های تحقیق، پرسشنامه ۴۲ سئوالی بین کارکنان شرکتهای بیمه توزیع شده است. برای آزمون فرضیات از تحلیل آزمون کولموگروف اسمیرنوف جهت بررسی نرمال بودن توزیع داده ها، T-Test تک نمونه ای، جهت بررسی وضعیت متغیرهای پژوهش، آنالیز واریانس و آزمون T نمونه های مستقل جهت مقایسه متغیرهای پژوهش بر اساس اطلاعات دموگرافیک و آزمون مدل معادلات ساختاری و مقایسه میزان تأثیر با استفاده از نرم افزار SPSS نسخه ۱۸ و مدل یابی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار LISREL نسخه ۸/۵ استفاده شده است. به طور کلی نتایج فرضیات پژوهش نشان داد، بین قابلیت های مدیریت دانش بازاریابی و عملکرد سازمان با (ضریب اثر ۰/۸۷) رابطه ای معنادار وجود داشته است. قابلیت های مدیریت دانش بازاریابی بیشترین میزان تأثیر را بر عملکرد مشتری و در رتبه اول، بعد از آن بیشترین تأثیر را بر عملکرد بازار داشته و در رتبه دوم و از نظر تأثیر بر عملکرد مالی در رتبه پنجم جای گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.