عصر متکی بر بازاریابی مغزها


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عصر متکی بر بازاریابی مغزها دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عصر متکی بر بازاریابی مغزها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عصر متکی بر بازاریابی مغزها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عصر متکی بر بازاریابی مغزها :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

کاربرد علوم عصب شناختی (نوروساینس) در علوم مدیریت بازار و بازاریابی، امروزه بیش از پیش حیاتی است. تکنیکهای اثربخش قیمت گذاری، یکی از مقولاتی است که محققان بازاریابی با تکیه بر مفاهیم نوروساینس و نورو مارکتینگ به آن دست یافتهاند. موضوعی که متن حاضر سعی در تبیین آن دارد. نورومارکتینگ نوع جدیدی از بازاریابی است که علوم مدیریت، عصب شناسی، روانشناسی و شاید هم به نوعی هنر به هم پیوند می خورند. علم و کسب وکار، رابطه ای دیرینه و مبتنی بر دوستی و گاهی انزجار با هم داشته اند. در حدود چند دهه قبل دانشگاهیان بتدریج اندکی سر از کتاب و مباحثه برداشتند و باب همکاری با مؤسسات اجرایی و تبلیغاتی را گشودند . یک بازاریاب برای تدوین استراتژی بازاریابی خود به دانش کافی در مورد بازار نیاز دارد. بازاریابان اطلاعات را از طریق تحقیقات در بازار کسب می کنند. تحقیقات در مفهوم عام، یک جریان اطلاعات رو به افزایش می باشد که از طریق آن میتوان دربارهی چیزی که کاملاً شناخته شده نیست، اطلاعات به دست آورد . پژوهش از مؤلفه های ضروری و حساس مورد نیاز بازاریابان برای تصمیم گیری خوب است. تحقیقات بازار، نمایی از آنچه را که در جریان است و یا احتمال بروز آن وجود دارد، در اختیار بازاریابان قرار میدهد. کاربرد تحقیقات بازار شباهت فراوانی به شالوده ی یک خانه دارد و می تواند بنیاد بازاریابی را مشاهده کند. در اصطلاح علمی ، تحقیقات بازار فرایند طراحی، جمع آوری، تجزیه وتحلیل و ارائه ی نظام مند داده ها و یافته های مربوط به یک وضعیت خاص بازاریابی است که شرکت ها با آن روبهرو می شوند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.