شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر خلاقیت و نوآوری در طرح های کارآفرینانه و کسب و کارهای کوچک و متوسط با کمک مدلهای تصمیم گیری MADM
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر خلاقیت و نوآوری در طرح های کارآفرینانه و کسب و کارهای کوچک و متوسط با کمک مدلهای تصمیم گیری MADM دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر خلاقیت و نوآوری در طرح های کارآفرینانه و کسب و کارهای کوچک و متوسط با کمک مدلهای تصمیم گیری MADM کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر خلاقیت و نوآوری در طرح های کارآفرینانه و کسب و کارهای کوچک و متوسط با کمک مدلهای تصمیم گیری MADM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر خلاقیت و نوآوری در طرح های کارآفرینانه و کسب و کارهای کوچک و متوسط با کمک مدلهای تصمیم گیری MADM :
تعداد صفحات :۳۰
چکیده مقاله:
صنایع کوچک و متوسط توانایی های بسیاری برای خلاقیت و نوآوری دارند و با توجه به انعطاف پذیری آنها، بهتر میتوانند در قبال تغییرات محیطی و بروز نیازهای جدید مشتریان واکنش نشان دهند. همچنین امکان بیشتری برایطراحی دوباره یا تغییر و اصلاح ابزارهای مدیریتی و نظامهای اطلاعاتی خود دارند و کارکنان نیز می توانند تخصصخود را در زمینه های جدید پرورش دهند. از سویی دیگرخمیر مایه اصلی طرحهای کارآفرینانه نیز هستند. لذا برآنشدیم تا بدانیم چه عواملی بر خلاقیت و نوآوری در طرحهای کارآفرینانه و صنایع کوچک و متوسط موثراست؟ و رتبهبندی این عوامل چگونه است؟ روش تحقیق بکارگرفته شده در این پژوهش از لحاظ هدف، کاربردی و از لحاظ جمعآوری اطلاعات پیمایشی تحلیلی بوده است. بدین منظور، پس از مطالعه پیشینه تحقیق و با کمک نظریات خبرگان وصاحبنظران حوزه صنایع کوچک و متوسط و کارآفرینی پس از پالایش عوامل نهایتا ۱۴ عامل به عنوان عوامل محوریموثر بر عملکرد SME ها و طرحهای کارآفرینانه شناسایی شدند، سپس با کمک تکنیک دیمتل عوامل اثر گذار و اثرپذیر را شناسایی کرده و با کمک تکنیک ANP به آنها وزن داده و نهایتا به وسیله تکنیک ویکور این عوامل را رتبهبندی نموده ایم. نتایج تحقیق حاکی از آن است که: به ترتیب، حمایت از ایده ها، پیاده سازی مدیریت دانش، ماهیتکار، سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه، موفقیت گرایی، یادگیری سازمانی، انگیزه، منابع در اختیار، علاقه مندی بهحوزه فعالیت مربوطه، شناسایی نیاز مشتریان به منظور کسب ایده های هدفمند، قوانین و سیاستهای حمایتی دولت،پیوند میان تحقیقات و صنعت، مستند سازی و رعایت مالکیت فکری، دسترسی به فناوریهای پیشرفته رتبه های یکتا چهارده را به خود اختصاص داده اند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.