چالشها و راهکارهای مدیریتی تبلیغات شهری در راستای اهداف برنامه ریزی زبان


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 چالشها و راهکارهای مدیریتی تبلیغات شهری در راستای اهداف برنامه ریزی زبان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد چالشها و راهکارهای مدیریتی تبلیغات شهری در راستای اهداف برنامه ریزی زبان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی چالشها و راهکارهای مدیریتی تبلیغات شهری در راستای اهداف برنامه ریزی زبان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن چالشها و راهکارهای مدیریتی تبلیغات شهری در راستای اهداف برنامه ریزی زبان :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

زبان علاوه بر اینکه یک وسیله برای ایجاد ارتباط مؤثر میان انسانهاست، حامل اطلاعات بسیار مهمی نظیر: ساختار اجتماعی،ساختمان ارزش های جامعه، ساختار سیاسی، روابط خانوادگی، اقتصادی و دیدگاه ها نسبت به جهان میباشد. رشد و گسترش بیوقفه ی زبان در هر دو ساحت خود یعنی شأن و پیکره در فرهنگ زبانی ، لزوم عملکرد آگاهانه را در سیاست زبانی موردتاکید قرار میدهد. این تلاشهای رسمی که برای پیشبرد زبان در رفتارهای زبانی افراد و جوامع در سطوح پیکره و شأن وزبان آموزی به اجرا در می آیند، در ذیل تعریف برنامه ریزی زبان قرار می گیرند. تبلیغات شهری با قابلیت های فراوانی که در عرصه-های مختلف اجتماعی دارد، می تواند در راستای سیاست های زبانی تأثیر مهمی داشته باشد و با تکیه بر قوانین اجرایی تبلیغاتشهری، نقش بسیار ارزنده ای در برنامه ریزی زبانی ایفا نماید. این پژوهش به بررسی عملکردهای قوانین کنونی تبلیغات شهری دربرنامه ریزی زبانی می پردازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.