پیامدهای اخلاق اسلامی کار در حوزه برند
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
پیامدهای اخلاق اسلامی کار در حوزه برند دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد پیامدهای اخلاق اسلامی کار در حوزه برند کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیامدهای اخلاق اسلامی کار در حوزه برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پیامدهای اخلاق اسلامی کار در حوزه برند :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
امروزه، بحث اخلاقیات در کار، توجه زیادی را به خود جلب نموده است. سازمان های امروزی برای نهادینه کردناخلاقیات در اعضای سازمانی خود، به تکنیکها و ابزارهای متعددی متوسل شده اند. ازاینرو، در این پژوهش، به بررسیاهمیت و تأثیر اخلاق کار در ایران با تکیه و تأکید بر اصول اخلاق اسلامی بر تعهد کارکنان به برند سازمان و رفتارشهروندی برند پرداخته شد. نتایج نشان داد که میان تاکید بر اصول اخلاق اسلامی و رفتار شهروندی برند رابطه مثبت ومعناداری وجود دارد همچنین تاکید بر اصول اخلاق اسلامی هم به صورت مستقیم و هم با واسطه تعهد کارکنان به برندسازمانی بر رفتار شهروندی برند تاثیر دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.