بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک ملت استان مازندران


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک ملت استان مازندران دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک ملت استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک ملت استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک ملت استان مازندران :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

مشتری مداری، حفظ مشتری و کسب رضایت مشتری وایجاد وفاداری در سازمان ها از اهمیت فزاینده ای برخوردار است. این مطالعهدرصدد است تا سهم عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک ملت استان مازندران را مشخص نماید. ۳۸۳ تحقیق حاضر با توجه به نحوهگردآوری داده ها نیز در روش تحقیق توصیفی و از نوع پیمایشی می باشد و از نظر هدف از نوع کاربردی می باشد. نفر نمونه اینمطالعه را تشکیل می دهند. از پرسشنامه محقق ساخته بسته پاسخ ۲۸ سوالی است که بصورت ۵ گزینه ای طراحی شده برای تحققاهداف پژوهش استفاده شده است؛ پایایی آلفای کرونباخ در این مطالعه در پرسشنامه در دامنه ۰.۷۴ تا ۰.۸۷ بدست آمده است. نتایجتجزیه و تحلیل سوال اول پژوهش نشان می دهد که متغیر کیفیت خدمات قوی ترین پیش بینی کننده وفاداری مشتریان بانک ملتمی باشد. نتایج تجزیه و تحلیل سوال دوم پژوهش نشان می دهد که متغیر هزینه تغییر برای پیش بینی وفاداری مشتریان بانک ملتقدرت تبیین کنندگی دارد. نتایج تجزیه و تحلیل سوال سوم پژوهش نشان می دهد که متغیر رضایتمندی مشتریان از خدمات بانکملت برای پیش بینی وفاداری مشتریان بانک ملت قدرت تبیین کنندگی دارد. البته میزان همبستگی بین این متغیر هم معنی داراست و تاثیر رضایتمندی مشتریان از خدمات بانک ملت برای پیش بینی وفاداری مشتریان بانک معنی دار است. نتایج تجزیه و تحلیلسوال چهارم پژوهش نشان می دهد که متغیر کیفیت خدمات برای پیش بینی رضایت مشتریان بانک ملت قدرت تبیین کنندگیدارد. البته میزان همبستگی بین این متغیر هم معنی دار است و تاثیر کیفیت خدمات برای پیش بینی رضایت مشتریان بانک معنیدار است. نتایج دیگر مطالعه نشان داده که از بین عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانکی مهمترین و اولین عامل به کیفیت خدمات ودومین عامل به رضایت مشتری و سومین عامل به هزینه تغییر مربوط است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.