ارائه رویکرد ترکیبی ANP-DEMATEL جهت شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر نقش منابع انسانی در مدیریت بحران (مورد مطالعاتی: بیمارستان بانوان آرش)


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه رویکرد ترکیبی ANP-DEMATEL جهت شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر نقش منابع انسانی در مدیریت بحران (مورد مطالعاتی: بیمارستان بانوان آرش) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه رویکرد ترکیبی ANP-DEMATEL جهت شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر نقش منابع انسانی در مدیریت بحران (مورد مطالعاتی: بیمارستان بانوان آرش)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه رویکرد ترکیبی ANP-DEMATEL جهت شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر نقش منابع انسانی در مدیریت بحران (مورد مطالعاتی: بیمارستان بانوان آرش)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه رویکرد ترکیبی ANP-DEMATEL جهت شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر نقش منابع انسانی در مدیریت بحران (مورد مطالعاتی: بیمارستان بانوان آرش) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

بحران ها سبب ایجاد تغییرات و تحولاتی در سازمان می شوند. آماده سازی یکی از مراحل اصلی مدیریت بحران است.کلید واقعی برای آماده سازی بحران، آموزش و بهبود منابع انسانی است. این پژوهش، از نظر هدف در حیطه پژوهشهای کاربردی می باشد. از سوی دیگر با توجه به اینکه در این پژوهش از روش های مطالعه کتابخانه ای و نیز روش هایمیدانی نظیر پرسشنامه استفاده شده است، می توان بیان کرد که پژوهش حاضر بر اساس ماهیت و روش گردآوری دادهها، یک پژوهش توصیفی- پیمایشی است. در این پژوهش، جهت شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر نقش منابع انسانی در مدیریت بحران پرسشنامه هایی تهیه شد و در اختیار خبرگان بیمارستان آرش، متشکل از پزشکان و پرستاراناورژانس قرار گرفت. جهت غلبه بر ابهام موجود در قضاوت های خبرگان، منطق فازی بکار برده شد و داده های حاصل ازپرسشنامه ها با استفاده از رویکرد ترکیبی ANP-DEMATEL رتبه بندی شدند. نتایج نشان می دهد که در بینعوامل، نگرش انسانی مدیریت بحران، از بیشترین اولویت و معیار مدیریت اطلاعات از کمترین اولویت برخوردارند. هنوزآنچنان که بایسته است در زمینه اقدامات پیش از بحران در بیمارستان ها فرهنگ سازی انجام نشده و این امر به صورتیکی از ضرورت های مدیران ارشد در نیامده است. بجاست که با آموزش و ایجاد زیرساخت های فرهنگی مناسب اولویتهای اصلی سیاستگذاران مدیریت بحران در بیمارستان ها بر پیشگیری متمرکز باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.