کنترل بدون سنسور موتور BLDC با استفاده از ترکیب رویتگر ولتاژ ضد محرکه و تخمینگر توان اکتیو و بهبودعملکرد آن با منطق فازی


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کنترل بدون سنسور موتور BLDC با استفاده از ترکیب رویتگر ولتاژ ضد محرکه و تخمینگر توان اکتیو و بهبودعملکرد آن با منطق فازی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کنترل بدون سنسور موتور BLDC با استفاده از ترکیب رویتگر ولتاژ ضد محرکه و تخمینگر توان اکتیو و بهبودعملکرد آن با منطق فازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کنترل بدون سنسور موتور BLDC با استفاده از ترکیب رویتگر ولتاژ ضد محرکه و تخمینگر توان اکتیو و بهبودعملکرد آن با منطق فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کنترل بدون سنسور موتور BLDC با استفاده از ترکیب رویتگر ولتاژ ضد محرکه و تخمینگر توان اکتیو و بهبودعملکرد آن با منطق فازی :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

در این مقاله، به منظور تخمین سرعت و موقعیت موتور BLDC در رنج وسیع سرعت، از ترکیب تخمینگر توان اکتیو و رویتگر ولتاژ ضد محرکه موتورمبتنی بر منطق فازی استفاده شده است. با توجه به اینکه معادلات مورد استفاده در رویتگر ولتاژ ضد محرکه وابسته به پارامترهای اصلی موتور از جملهمقاومت و اندوکتانس بوده و از طرفی به دلیل متغیر بودن مقاومت سیم پیچ های موتور در سرعتهای بالا، به دلیل افزایش درجه حرارت موتور، و تأثیر قابل توجه مقدار مقاومت سیم پیچ استاتور بر سرعت موتور، از تخمینگر توان اکتیو به منظور ارزیابی مقاومت سیمپیچهای موتور در رنج وسیعی ازسرعت استفاده شده است. با تخمین مقدار مقاومت سیم پیچ های موتور در رنج وسیعی از سرعت و اعمال آن به معادلات رویتگر ولتاژ ضدمحرکه، می توان تخمین دقیق سرعت را در رنج وسیعی از آن داشته باشیم. در ادامه، با توجه به این موضوع که در رنج وسیع سرعت، تعیین دقیق نقاط صفر عبوری مقادیر ولتاژ ضد محرکه موتور، به منظور تعیین موقعیت روتور، کاری دشوار و غیر ممکن می باشد، بنابراین با استفاده از منطق فازی و پیاده سازی آنبر روی کنترل کننده تناسبی انتگرالی، می توان نقاط صفر عبوری مقادیر ولتاژ ضدمحرکه موتور را دقیقاً ارزیابی کرده و در نتیجه موقعیت دقیق روتور – در رنج وسیعی از سرعت تعیین گردد. از طرفی با استفاده از منطق فازی، عملکرد سیستم درایو بدون سنسور موتور BLDC بهبود داده شده است که باعث کاهش زمان نشست و فراچهش پاسخ سیستم می شود. نتایج شبیهسازی انجام شده در محیط سیمولینک متلب، صحت مطالب گفته شده را بیان میکند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.