بررسی تاثیر CRM بر افزایش بهره وری در صنعت بانکداری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر CRM بر افزایش بهره وری در صنعت بانکداری دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر CRM بر افزایش بهره وری در صنعت بانکداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر CRM بر افزایش بهره وری در صنعت بانکداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر CRM بر افزایش بهره وری در صنعت بانکداری :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

مهمترین سرمایه سازمان ها و ارگان ها بی شک مشتریان آنها هستند. مشتریان به علت اینکه رابطه مستقیم با اقدامات سازمان دارند بسیار پرارزش می باشند و با تهدیدات و سوال های عملیاتی صنایع ارتباط دارند. جلب رضایت مشتریان راه رسیدن به موفقیت و اهداف کلان یک بنگاه است و مدیران ارشد این را به خوبی می دانند اما همه مشتریان به یک اندازه در این راستا نقش ایفا نمی کنند، بنابراین رضایت مشتریان کلیدی و ایجادوفاداری در آنها بسیار حائز اهمیت است در نتیجه لازم است، سیستمی جامع در حد سازمان برای جذب و نگهداری این مشتریان طراحی و اجرا شود. این گونه سیستم ها را مدیریت ارتباط با مشتری می نامند. سیستم مدیریت ارتباط با مشتری از عملیات کسب و کار، فناوری های جدید و راهکارهای لازم برای چرخه های حیاتی سازمان تشکیل شده است. مراحل آن عبارتند از طراحی و تجزیه، تحلیل، طراحی و اجرا که همگی در CRM گردآوری شده است. CRM با توجه به استراتژی عملیاتی کار، انتخاب نرم افزار مناسب و ارزیابی و کنترل های پس اجرا است. در B2B ارگان ها ، نه تنها باید مشتریان خود را بشناسند بلکه باید واسطه های خرید نیز شناسایی شوند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.