بررسی میزان انحراف فاکتور انتشار آلاینده های خروجی از کوره های طراحی جدید در مقایسه با کوره های قدیمی یکی از شرکتهای نفتی ایران


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان انحراف فاکتور انتشار آلاینده های خروجی از کوره های طراحی جدید در مقایسه با کوره های قدیمی یکی از شرکتهای نفتی ایران دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان انحراف فاکتور انتشار آلاینده های خروجی از کوره های طراحی جدید در مقایسه با کوره های قدیمی یکی از شرکتهای نفتی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان انحراف فاکتور انتشار آلاینده های خروجی از کوره های طراحی جدید در مقایسه با کوره های قدیمی یکی از شرکتهای نفتی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان انحراف فاکتور انتشار آلاینده های خروجی از کوره های طراحی جدید در مقایسه با کوره های قدیمی یکی از شرکتهای نفتی ایران :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

در اثر احتراق مواد سوختی مقداری SO2 و CO2 و CO اکسیدهای ازت Nox و هیدرو کربنهای نسوخته CxHy به محیط خارج وارد می شود که به کیفیت احتراق و نحوه سوخت رسانی وابسته می باشد. با توجه به اینکه واحدهای فرآیندی متعددی جهت تولید محصولات مختلف در شرکت مورد پژوهش فعالیت می کنند و فعالیت آنها موجب انتشار انواع آلاینده به اتمسفر می شود همچنین به لحاظ اینکه موقعیت استقرار شرکت در محدوده شهر قرار گرفته و بطور قطع مناطق مسکونی و شهروندان ساکن در این شهر تحت تاثیر آلاینده های ناشی از آن هستند؛ لذا شناسایی نوع و میزان آلاینده های هوا و تعیین فاکتور انتشار آلاینده های Co و CO2 و NOx و SO2 و CxHy در گازهای خروجی از دودکشها دارای اهمیت می باشد. دراین مقاله متوسط اندازه گیری فاکتور انتشار آلاینده های خروجی برمبنای فاکتور انتشار از دودکش ها در واحد عملیاتی طراحی جدید و در ۳ دوره اندازه گیری محاسبه و با نتایج محاسبه شده از واحد عملیاتی قدیمی مقایسه گردید که نتایج نشان داد که در کوره واحد جدید تقطیر در ۳ دوره اندازه گیری CO و CO2 و NOx و SO2 و CxHy به ترتیب ۰/۱۹ و ۸/۵ و ۱/۸۷ و ۳۰۱۱ و ۰/۲۸ و در کوره واحد قدیمی تقطیر در ۳ دوره اندازه گیری میزان آلاینده ها به ترتیب ۰/۴۷ و ۲/۵۲ و ۲/۲ و ۴۳۵۸ و ۱/۴۸ می باشد. باتوجه به مقادیر بدست آمده مشخص گردید که میزان آلایندگی خروجی از دودکشهای کوره واحدهای عملیاتی قدیمی بدلیل استفاده از سوخت بیشتر ناشی از عدم کنترل در مصرف سوخت و هوای ورودی و مشکلات موجود درطراحی قدیمی آنها و بیشتر از دودکش های کوره واحدهای عملیاتی طراحی جدید بوده که راهکارهای کنترل میزان آلایندگی آن نیز ارائه گردیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.