بررسی تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک موسسه مالی بر اساس مدل CBBE مطالعه موردی: شعب سیزدهگانه صندوق توسعه عصر شمال


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک موسسه مالی بر اساس مدل CBBE مطالعه موردی: شعب سیزدهگانه صندوق توسعه عصر شمال دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک موسسه مالی بر اساس مدل CBBE مطالعه موردی: شعب سیزدهگانه صندوق توسعه عصر شمال  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک موسسه مالی بر اساس مدل CBBE مطالعه موردی: شعب سیزدهگانه صندوق توسعه عصر شمال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک موسسه مالی بر اساس مدل CBBE مطالعه موردی: شعب سیزدهگانه صندوق توسعه عصر شمال :

تعداد صفحات :۲۸

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک موسسه مالی بر اساس مدل ) CBBE )مطالعه موردی: شعب سیزدهگانه صندوق توسعه عصر شمال(انجام گرفته است. بدین منظور با استفاده از توزیع پرسشنامه بین ۳۱شعبه صندوق توسعه عصر شمال شهرستان بابل با روش معادلات ساختاری و با نرم افزار لیزرل به بررسی هدف تحقیق پرداخته شد.نتایج حاصل از بررسی فرضیه ها نشان داد که بین ارزش ویژه برند و ترجیح مشتری در انتخاب صندوق توسعه عصر شمال رابطه معناداری وجود داشته است. همچنین طبق بررسی به عمل آمده از ابعاد ویژه برند، متغیرهای کیفیت ادراک شده برند، ارزشادراک شده برند، منحصر به فرد بودن برند، آشنایی با برند، آگاهی از برند، محبوبیت برند و پایداری تصویر برند با ترجیح مشتری در انتخاب صندوق توسعه عصر شمال رابطه معناداری دارد. ولی متغیرهای تمایل به پرداخت هزینه بیشتر و پیوند سازمانی بر انتخاب مشتری در انتخاب صندوق توسعه عصر شمال رابطه معناداری نداشته و فرضیه رد شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.