مقایسه و ارزیابی مدلهای همزمان مقصد و شیوه سفر (مطالعه موردی سفرهای خرید شهر قزوین)


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه و ارزیابی مدلهای همزمان مقصد و شیوه سفر (مطالعه موردی سفرهای خرید شهر قزوین) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه و ارزیابی مدلهای همزمان مقصد و شیوه سفر (مطالعه موردی سفرهای خرید شهر قزوین)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه و ارزیابی مدلهای همزمان مقصد و شیوه سفر (مطالعه موردی سفرهای خرید شهر قزوین)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه و ارزیابی مدلهای همزمان مقصد و شیوه سفر (مطالعه موردی سفرهای خرید شهر قزوین) :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

افراد در تصمیم گیری مراحل مختلف سفر با انتخاب های متعددی مانند انجام یا عدم انجام سفر، محل سکونت، زمان عزیمت، مقصد،شیوه و مسیر سفر مواجه هستند. اکثر پژوهش های پیشین در زمینه پیش بینی تقاضای حمل ونقل مسافر با استفاده از مدل هایکلاسیک چهارمرحله ای حمل ونقل انجام شده است. مدل سازی تقاضای حمل ونقل به تدریج از مدل های غیر همزمان (مانند چهارمرحله ای کلاسیک) دور شده و به مدل های همزمان نزدیکتر می شود به طوری که چندین سطح از فرآیند تصمیم گیری سفر راترکیب می کند. هدف از این مقاله مدل سازی همزمان انتخاب مقصد و شیوه سفرهای خرید شهر قزوین بر اساس تئوری بیشینه سازیمطلوبیت است. در این مطالعه علاوه بر مدل متداول پژوهش های پیشین (لوجیت چند جمله ای) از مدل پروبیت نیز استفاده شده ونتایج مورد ارزیابی و مقایسه قرار می گیرد. سه گزینه مقصد سفر بر اساس فاصله محل خرید تا محل سکونت و سه گزینه پیاده روی،اتومبیل شخصی و اتوبوس برای شیوه سفر (جمعاً ۹ گزینه در انتخاب همزمان شیوه و مقصد سفر) در نظر گرفته شده است. نتایجمقایسه مدل های پرداخت شده برای ۱۵۷۰ نفر سفر براساس ضریب خوبی برازش و درصد درستی برآورد صحیح مشاهدات نشان از برتری مدل لوجیت چند جمله ای دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.