نقش ارتباطات و تبلیغات هوشمند در عملکرد کسب و کار و تأثیرگذاری آن بر میزان افزایش درآمد، سودآوری و رشد و تعالی سازمانها


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش ارتباطات و تبلیغات هوشمند در عملکرد کسب و کار و تأثیرگذاری آن بر میزان افزایش درآمد، سودآوری و رشد و تعالی سازمانها دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش ارتباطات و تبلیغات هوشمند در عملکرد کسب و کار و تأثیرگذاری آن بر میزان افزایش درآمد، سودآوری و رشد و تعالی سازمانها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش ارتباطات و تبلیغات هوشمند در عملکرد کسب و کار و تأثیرگذاری آن بر میزان افزایش درآمد، سودآوری و رشد و تعالی سازمانها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش ارتباطات و تبلیغات هوشمند در عملکرد کسب و کار و تأثیرگذاری آن بر میزان افزایش درآمد، سودآوری و رشد و تعالی سازمانها :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

امروزه تبلیغات به صورت کاملا حرفهای و با استفاده از روشهای هوشمندانه و متعدد نقش اساسیای را در زندگی اجتماعی انسانها ایفا میکند. تبلیغات به طور کلی عملی است که در آن فروشنده یا تولیدکننده با انجام اجرای فرایندی خاص سعی در آگاهی خریداربالقوه از تولید این محصول برای بروز رفتار خرید از آن را دارد. این عمل با روشهای گوناگونی انجام میشود. همانطور که میدانیم یکی از مهمترین عوامل توسعه و پیشرفت هر شرکت بازرگانی، میزان فروش و مهار شاخصههای تأثیرگذار عوامل موجود نسبت به افزایش یا کاهش این میزان در شرکت است. در نتیجه شاید یکی از حساسترین و مهمترین اهداف هر شرکت بازرگانی یا اقتصادی،چگونگی دستیابی شرکت به فروش بیشتر و دقیقتر باشد. به همین عنوان از جمله موارد کلیدی و حائز اهمیت در تأثیرگذاری این مهم، مقوله تبلیغات هوشمندانه است. تبلیغات یک شرکت مبین اهداف و شاکله یک شرکت است. در واقع بهتر است تبلیغات را به عنوان انتخابهایی در نظر بگیریم که بوسیله ارزشهای سازمانی ایجاد و سپس برای تأثیرگذاری هر چه بیشتر ارایه میشوند تا بدین ترتیب رفتار مناسب خرید در افراد را تعیین کند. بدین ترتیب با ایجاد تبلیغات قدرتمند و با الهام گرفتن از محیط، میتوان عوامل میزان موفقیت تیم فروش و پشتیبانی از تلاشهای فروش شرکت را ارتقاء داد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.