آسیب شناسی تبلیغات سیاسی در جمهوری اسلامی ایران مورد مطالعه: انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
آسیب شناسی تبلیغات سیاسی در جمهوری اسلامی ایران مورد مطالعه: انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲ دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد آسیب شناسی تبلیغات سیاسی در جمهوری اسلامی ایران مورد مطالعه: انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی آسیب شناسی تبلیغات سیاسی در جمهوری اسلامی ایران مورد مطالعه: انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن آسیب شناسی تبلیغات سیاسی در جمهوری اسلامی ایران مورد مطالعه: انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲ :
تعداد صفحات :۲۲
چکیده مقاله:
هدف از پژوهش حاضر بررسی آسیب شناسی تبلیغات سیاسی در جمهوری اسلامی ایران در انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم (سال ۱۳۹۲) می باشد. این تحقیق به روش تحلیلی- اکتشافی و با استفاده از مطالعات میدانی انجام گرفت. جامعه آماری، کلیه افرادی که دارای سن قانونی شرکت در انتخابات اند بودند. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه محقق ساخته شده می باشد که روایی آن توسط ۶ نفر از خبرگان علوم سیاسی و مدیریت تائید شد. برای پایایی سوال ها، تعداد ۳۰ پرسشنامه در بین مردم توزیع شد و با استفاده از ضیرب آلفای کرونباخ مقدار پایایی آن برای کل پرسشنامه ۸۳/۰ بدست آمد. نتایج آنالیز داده ها نشان داد از دیدگاه پاسخگویان اولویت عوامل مختلف موثر بر آسیب تبلیغات سیاسی یکسان نبودند و آنها بیشترین اولویت را غیرواقعی بودن پیام تبلیغاتی رسانده شده به مخاطب و سوابق تبلیغات سیاسی انجام شده در گذشته معرفی نموده اند. اولویت دوم را به روش های غیر اخلاقی و شانتاژهای سیاسی در تبلیغات و کلی بودن شعارهای تبلیغاتی کاندیدها می دهند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.