نقش مدیریت بازاریابی در بانک ها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نقش مدیریت بازاریابی در بانک ها دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نقش مدیریت بازاریابی در بانک ها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش مدیریت بازاریابی در بانک ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نقش مدیریت بازاریابی در بانک ها :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
در شبکه بانکی، بازاریابی در صورتی محقق میشود که در برابر مشتریان بنا به تقسیم بندی آن ها و با توجه به نیاز آن ها،انعطاف پذیری وجود داشته باشد، زیرا انتظارات مشتری از طرفی منجر به افزایش درآمد میشود، از جمله تکرار خرید مشتری راضی، خرید کالای جدید توسط مشتری راضی با کمترین هزینه تبلیغات، خرید کالا توسط مشتری جدید که تبلیغ برای آنها، توسط مشتریان راضی صورت گرفته است. در حقیقت، رضایت یک مشتری، تعدادی مشتری جدید را برای سیستم به ارمغان می آورد. از طرفی تمام برنامه ریزی برای این تبلیغات، باید متناسب با نوع مشتری و محیط انجام شده و پیش از آن نیزباید بسترسازی مناسب برای این اقدامات فراهم شود. از سوی دیگر، سرمایه گذاری سازمان ها درحوزه مشتریان داخلی(کارکنان) مانند ایجاد رضایت شغلی، برقراری سیستم پاداش دهی منطقی، آموزش مناسب و افزایش مهارت های کارکردی و مهارتی موجب تعهد و التزام کارکنان می شود که خود موجب ایجاد ارتباط مناسب بین کارکنان و مشتریان و در نهایت رضایتمندی و وفاداری مشتریان می گردد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.