نقش روشآموزشی نمایشخلاق در بهبود یادگیری مفاهیم رایانه بر اساس رویکردسازندهگرایی اجتماعیبیتالله اسدی ،،۱معصومه یونسی۲


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش روشآموزشی نمایشخلاق در بهبود یادگیری مفاهیم رایانه بر اساس رویکردسازندهگرایی اجتماعیبیتالله اسدی ،،۱معصومه یونسی۲ دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش روشآموزشی نمایشخلاق در بهبود یادگیری مفاهیم رایانه بر اساس رویکردسازندهگرایی اجتماعیبیتالله اسدی ،،۱معصومه یونسی۲  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش روشآموزشی نمایشخلاق در بهبود یادگیری مفاهیم رایانه بر اساس رویکردسازندهگرایی اجتماعیبیتالله اسدی ،،۱معصومه یونسی۲،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش روشآموزشی نمایشخلاق در بهبود یادگیری مفاهیم رایانه بر اساس رویکردسازندهگرایی اجتماعیبیتالله اسدی ،،۱معصومه یونسی۲ :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش شناخت تأثیر آموزش به روش نمایش خلاق در بهبود یادگیری مفاهیم رایانه بر اساس دیدگاه سازنده گرایی بود. از آنجا که روش پژوهش در این مطالعه، نیمه آزمایشی با طرح مقایسه ی گروه های نابرابر بود، لذادانش آموزان کل کلاس برای هریک از گروه های آزمایشی و کنترل به عنوان نمونه در نظرگرفته شد. به منظور گردآوری اطلاعات لازم در این پژوهش از آزمون محقق ساخته پیشرفت تحصیلی درس کار و فناوری پایه ی ششم ابتدایی استفاده شد. ضریب آلفای کرونباخ برای اعتبار آزمون در پیشآزمون و پسآزمون ۰/۸۳به دست آمد. جهت سازماندهی داده ها از آمار توصیفی و جهت آزمون فرضیه های پژوهش از آزمون آماری تحلیل کواریانس با رعایت پیش فرض های آن استفاده شده است. پس از انجام پژوهش و به استناد نتایج تحلیل کواریانس، مقدار Fبرای تفاوت میانگین نمرات یادگیری مفاهیم رایانه ۱۱۲/۲و سطح معنی داری این مقدار با درجه آزادی ۱و ۵۵پایین تر از ۰/۰۵مقدار Fبرای تفاوت میانگین نمرات شناخت ابزارهای سخت افزاری، ۳۱/۰۳۴و سطح معنی داری این مقدار با درجه آزادی ۱و ۵۵پایینتر از ۰/۰۵و مقدار Fبرای تفاوت میانگین نمرات شناخت نرم افزار نقاشی ، ۳۲/۵۷۷وسطح معنیداری این مقدار با درجه آزادی ۱و ۵۵پایینتر از ۰/۰۵به دست آمد. بنابراین تفاوت میانگین نمرات بین گروههای آزمایش و کنترل معنیدار بوده و با ۹۵درصد اطمینان میتوان گفت: آموزش به روش نمایش خلاقموجب بهبود یادگیری مفاهیم رایانه، شناخت ابزارهای سخت افزاری رایانه و شناخت نرم افزار نقاشی در دانش آموزان شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.