مقایسه رضایت مشتریان از دریافت تسهیلات قرض الحسنه منطبق با فضای بانکداری اسلامی با استناد به تئوری بازاریابی رابطه مند


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه رضایت مشتریان از دریافت تسهیلات قرض الحسنه منطبق با فضای بانکداری اسلامی با استناد به تئوری بازاریابی رابطه مند دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه رضایت مشتریان از دریافت تسهیلات قرض الحسنه منطبق با فضای بانکداری اسلامی با استناد به تئوری بازاریابی رابطه مند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه رضایت مشتریان از دریافت تسهیلات قرض الحسنه منطبق با فضای بانکداری اسلامی با استناد به تئوری بازاریابی رابطه مند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه رضایت مشتریان از دریافت تسهیلات قرض الحسنه منطبق با فضای بانکداری اسلامی با استناد به تئوری بازاریابی رابطه مند :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

در پژوهش حاضر و بر اساس دستیابی به هدف پژوهش یعنی مقایسه رضایت مشتریان از دریافت تسهیلات قرض الحسنه در بانک رسالت با موسسه مالی و اعتباری عسگریه و با استناد به تئوری بازارابی رابطه مند ، بدنبال تعمیم مولفه های بازارابی رابطه مند بر مبنای نظریات بانکداری اسلامی هستیم . در حقیقت بر آن هستیم تا جدا از مباحث اخلاقی و پرداختن به شکل کلی بهره به عنوان مولفه اصلی در بانکداری اسلامی، به استفاده از تئوری یاد شده برای سنجش میزان رضایت در قالب شبکه بانکداری اسلامی کشورمان بپردازیم . بر اساس تئوری پژوهش حاضر یعنی بازاریابی رابطه مند، متغیرهای پژوهش عبارتند از عملکرد مدیران مالی، عملکرد پرسنل صفی و همچنین سیاست ها و استراتژی های شبکه بانکی کشور ، نتایج حاکی از این بودکه مقدار متغیرها در هر دو جامعه مورد بررسی بالاتر از حد متوسط است . در ادامه بر اساسمیانگین متغیرهای پژوهش نسبت به مقایسه رضایت دریافت کنندگان تسهیلات پرداختیم و نتایج نشان داد که در مورد مغیر استراتژی ها و سیاست های بانکی، میانگین بانک رسالت بیشتر بوده و در مورد دو متغیر دیگر پژوهش ، میانگین در موسسه مالی و اعتباری عسگریه از بانک رسالت بیشتر است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.