سنجش میزان تفاوت یادگیری و راهبردهای شناختی و فراشناختی کارآموزان در محیطآموزشی الکترونیکی و حضوری


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سنجش میزان تفاوت یادگیری و راهبردهای شناختی و فراشناختی کارآموزان در محیطآموزشی الکترونیکی و حضوری دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سنجش میزان تفاوت یادگیری و راهبردهای شناختی و فراشناختی کارآموزان در محیطآموزشی الکترونیکی و حضوری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سنجش میزان تفاوت یادگیری و راهبردهای شناختی و فراشناختی کارآموزان در محیطآموزشی الکترونیکی و حضوری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سنجش میزان تفاوت یادگیری و راهبردهای شناختی و فراشناختی کارآموزان در محیطآموزشی الکترونیکی و حضوری :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

هدف این مقاله بررسی و مقایسه برداشت یادگیرندگان از مفهوم یادگیری و راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری در کارآموزان محیط آموزشی الکترونیکی و حضوری و بررسی رابطه راهبردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی وجنسیت است.جامعه آماری این پژوهش شامل ۶۸۳ نفر از یادگیرندگان مهارتهای ICDLاز کارمندان مراکز فنی و حرفه ای با مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس است. .نمونههای فضای الکترونیکی و حضوری به صورت تصادفی در دسترس انتخاب شدند.داده ها با استفاده از پرسشنامه جمع آوری گردیده است و برای تجزیه و تحلیل داده ها از شاخص های آماری شامل میانگین وانحراف استاندارد برای متغیرهای چندگانه ، همچنین از طرح رگرسیون چندگانه و آزمون t استفاده شده است. یافتهها نشانمیدهد از لحاظ راهبردهای یادگیری بین یادگیرندگان فضای الکترونیکی و حضوری تفاوت معناداری وجود دارد و یادگیرندگانفضای الکترونیکی نسبت به یادگیرندگان فضای حقیقی از راهبردهای بیشتری استفاده می کنند.در واقع میتوان گفت شرایطیادگیری در فضای الکترونیکی ،محیط مناسبی برای پرورش راهبردهای شناختی و فراشناختی ایجاد میکند و با آنها ارتباطبیشتری دارد و درنهایت نتایج پژوهش نشان داد بین یادگیرندگان زن و مرد به لحاظ استفاده از راهبردهای یادگیری و برداشتاز مفهوم یادگیری تفاوت معناداری وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.