تلفیق داده کاوی و AHP برای بهبود مدیریت ارتباط با مشتریان در بانک ها


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تلفیق داده کاوی و AHP برای بهبود مدیریت ارتباط با مشتریان در بانک ها دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تلفیق داده کاوی و AHP برای بهبود مدیریت ارتباط با مشتریان در بانک ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تلفیق داده کاوی و AHP برای بهبود مدیریت ارتباط با مشتریان در بانک ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تلفیق داده کاوی و AHP برای بهبود مدیریت ارتباط با مشتریان در بانک ها :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

داده کاوی یکی از موضوعات پرکاربرد و در حال رشد در عرصه مدیریت، حسابداری و اقتصاد است و تکنولوژی بسیار مهمی برای کمک به مدیران در بازاریابی مستقیم می باشد. تکنیک های داده کاوی می توانند تغییرات در رفتار مشتری را کشف وپیش بینی کنند. این امکان فرآیند ایجاد یک رابطه بلند مدت و مستحکم را بین بانک و مشتریانش تسهیل می کند. هدف ازاین تحقیق ارائه مدلی مناسب جهت بخش بندی مشتریان بر اساس ارزش دوره عمر آنهاست. در واقع بخش بندی مشتریان،گروه بندی آنها بر اساس نیازها و رفتار گروه های مختلف است، بعلاوه امکان ارائه محصول یا خدمات به مشتریان مورد نظر رافراهم نموده و ارتباط نزدیکتری را با آنها ایجاد می کند و یکی از مهمترین مقوله ها در رسیدن به بازاریابی مدرن و مدیریت تکنیکی از مدل های دسته بندی و خوشه بندی از (CLV) است. تحلیل ارزش دوره عمر مشتری(CRM) ارتباط با مشتری تکنیک های مطرح شده در مدل های داده کاوی می باشند که در سال های اخیر به عنوان مبنایی برای بخش بندی مشتریان،مورد توجه بسیاری از محققان قرار گرفته است. در این تحقیق ۳۵۱ مشتری یکی از بانک های خصوصی کشور مورد بررسی قرار گرفتند. در این دسته بندی از سه متغیر اصلی تازگی مبادلات (تعداد روزهای سپری شده از آخرین گردش مثبت حساب مشتریان)، فراوانی (تعداد گردش های مثبت حساب مشتریان) و ارزش مالی (مانده حساب مشتریان در پایان دوره) استفاده جهت WRFM جهت تعیین وزن هر یک از شاخص ها و مدل(AHP)شده است. روش فرایند تحلیل سلسله مراتبی استفاده شد و تعداد K-MEAN مشتریان به کار برده شده است. جهت خوشه بندی مشتریان از الگوریتم CLV رتبه بندی خوشه ها نیز ۸ دسته تعیین گردید. پس از دسته بندی و تعیین رتبه هریک از دسته ها، استراتژی مناسبی که بانک می بایستدر برخورد با هر یک از این دسته ها به کارگیرد، بیان شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.