تدریس تحولی معلمان به عنوان پیش بین باورهای خودکارآمدی و یادگیری خودتنظیم دانشآموزان


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تدریس تحولی معلمان به عنوان پیش بین باورهای خودکارآمدی و یادگیری خودتنظیم دانشآموزان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تدریس تحولی معلمان به عنوان پیش بین باورهای خودکارآمدی و یادگیری خودتنظیم دانشآموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تدریس تحولی معلمان به عنوان پیش بین باورهای خودکارآمدی و یادگیری خودتنظیم دانشآموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تدریس تحولی معلمان به عنوان پیش بین باورهای خودکارآمدی و یادگیری خودتنظیم دانشآموزان :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر، بررسی رابطه ی تدریس تحولی معلمان با خودکارآمدی و یادگیری خود تنظیم دانش آموزان دختر و پسر پایه ی ششم مدارس ابتدایی اردبیل بود. برای این منظور ۴۹۰ دانش آموز بااستفاده از روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای انتخاب شدند. ابزار پژوهش شامل پرسش نامه ۱۶ سوالی تدریس تحولی(TTQ) بیچامپ وهمکاران( ۲۰۱۰)، پرسش نامه ۸سوالی خودکارآمدی تحصیلیMSLQ برگرفته از پینتریج و دیگروت( ۱۹۹۰) و پرسش نامه ۲۲ سوالی یادگیری خودتنظیم پینتریج ودیگروت( ۱۹۹۰ ) بوده است. داده ها از طریق تحلیل عاملی تاییدی و رگرسیون چندگانه تجزیه و تحلیل شدند. یافته ها نشان دادند که متغیر های نفوذ آرمانی، انگیزش الهام بخش، ملاحظات فردی و تحریک عقلانی پیش بین معناداری برای خودکارآمدی دانش آموزان، است(P<0/01).همچنین متغیر های نفوذآرمانی، انگیزش الهام بخش، ملاحظات فردی و تحریک عقلانی نیز پیش بین معناداری برای یادگیری خودتنظیم دانش آموزان، هستند(P<0/01).

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.