تأثیر ارتباطات سازمانی بر تعارض (بین فردی) در شعب بانک ملت استان ایلام
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تأثیر ارتباطات سازمانی بر تعارض (بین فردی) در شعب بانک ملت استان ایلام دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تأثیر ارتباطات سازمانی بر تعارض (بین فردی) در شعب بانک ملت استان ایلام کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر ارتباطات سازمانی بر تعارض (بین فردی) در شعب بانک ملت استان ایلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تأثیر ارتباطات سازمانی بر تعارض (بین فردی) در شعب بانک ملت استان ایلام :
تعداد صفحات :۲۴
چکیده مقاله:
ارتباط موثر با کارکنان و درک انگیزه های ارتباطی آنان در توفیق مدیران، عامل موثری در دستیابی به اهداف طراحی شده سازمانی است. کارکنان بانک ها نسبت به سازمان ها و نهادهای دیگر بیشترین ارتباط را با ارباب رجوع دارند و باید بتوانند در این ارتباط تنگاتنگ بهترین عملکرد را داشته باشند و این اجازه را ندهند که تعارضات باعث کاهش کیفیت کارشان شود. این تحقیق به بررسی عوامل ارتباطی با تعارض بین فردی می پردازد روش پژوهش از نوع توصیفی، پیمایشی می باشد. جامعه آماری ۱۶۷نفر می باشد و تعداد نمونه ها، بر اساس جدول مورگان ۱۰۶نفر بدست آمد. برای اندازه گیری متغیرها از پرسشنامه استاندارد ارتباطات سازمانی و تعارض بین فردی استفاده شد.برای تحلیل فرضیات از آزمون کالموگرف اسمیرنف و آزمون تی برای گروه های مستقل و آزمون رگرسیون خطی استفاده شد بررسی فرضیه ها نشان داد که رابطه بین ارتباطات اثر بخش و عوامل تعارض بین فردی رابطه ای مثبت و معنی داری است ولیرابطه بین اطلاع رسانی اثر بخش با عوامل تعارض بین فردی رابطه ای منفی و معنی داری است. مؤلفه های گشودگی مجاری ارتباطی و ارتباطات غیر رسمی با عوامل تعارض بین فردی (رئیس و مرئوس) رابطه ای منفی و معنی داری دارد و مؤلفه گشودگی مجاری ارتباطی با عامل تعارض با همردیفان رابطه ای مثبت دارد ولی مؤلفه ارتباطات غیر رسمی با عامل تعارض باهمردیفان رابطه مشاهده نشد. و مؤلفه آزادی عمل کارکنان با تعارض با رئیس رابطه منفی و معنی داری دارد ولی با دیگرعوامل تعارض بین فردی رابطه ای مشاهده ندارد.نتایج آزمون رگرسیون نشان می دهد که سهم عامل جنس در پیش بینی تعارض در بانک ملت ۷۷درصد و سهم عامل مدرک تحصیلی ۳۱درصد و عامل نوع استخدام ۴۷درصد و عامل پست سازمانی ۸۵درصد می باشد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.