تاثیر ارزش ویژه برند بر تمایل مصرف کننده به پرداخت قیمت بیشتر،قصد خرید از برند وترجیح مصرف کننده از برند از منظر پاسخ مصرف کننده در صنعت بانکداری(مورد مطالعهبانک مهر اقتصاد)


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر ارزش ویژه برند بر تمایل مصرف کننده به پرداخت قیمت بیشتر،قصد خرید از برند وترجیح مصرف کننده از برند از منظر پاسخ مصرف کننده در صنعت بانکداری(مورد مطالعهبانک مهر اقتصاد) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر ارزش ویژه برند بر تمایل مصرف کننده به پرداخت قیمت بیشتر،قصد خرید از برند وترجیح مصرف کننده از برند از منظر پاسخ مصرف کننده در صنعت بانکداری(مورد مطالعهبانک مهر اقتصاد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر ارزش ویژه برند بر تمایل مصرف کننده به پرداخت قیمت بیشتر،قصد خرید از برند وترجیح مصرف کننده از برند از منظر پاسخ مصرف کننده در صنعت بانکداری(مورد مطالعهبانک مهر اقتصاد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر ارزش ویژه برند بر تمایل مصرف کننده به پرداخت قیمت بیشتر،قصد خرید از برند وترجیح مصرف کننده از برند از منظر پاسخ مصرف کننده در صنعت بانکداری(مورد مطالعهبانک مهر اقتصاد) :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

هدف ازاین پژوهش به ارائه یک مدل برای درک بهتر تاثیرات ارزش ویژه نام تجاری میباشد. این پژوهش به دنبال بررسی اثرات این عامل بر پاسخ مصرف کنندگان(مشتریان) با استفاده از داده های بانک مهر اقتصاد می باشد. این پژوهش به لحاظ اهدافی که دنبال می کند از نوع تحقیقات کاربردی است و از نظر روش تحقیق ازنوع تحقیقات توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری این تحقیق مشتریان بانک مهر اقتصاد در شهر تهران بوده که نمونه آماری با استفاده از روش نمونه گیری کوکران ۴۳۱ نفر انتخاب شد که در نهایت با نرخ برگشت۹۳ درصدی ۴۰۰ پرسشنامه برگشت داده شد.برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده شد.پایایی آنها بااستفاده از آلفای کرونباخ به ترتیب:۸۳۶/.،۷۱۴/.،۷۸۲/.،۸۲۳/.،۸۱۹/. بدست آمد.از روش آماری مدلمعادلات ساختاری برای تجزیه تحلیل داده ها استفاده شد. نتایج نشان داد: رابطه ارزش ویژه برند بر تمایل مصرف کننده به پرداخت بیشتر اثر مثبت مستقیم(-/۵۷) دارد و رابطه ارزش ویژه برند بر نگرش مشتریان به گسترش برند اثر مثبت و مستقیم(۸۲/-)دارد و رابطه ارزش ویژه برند بر ترجیح و برتری مشتری برای برند دارد و رابطه ارزش ویژه برند بر قصد خرید مشتری برای برند اثر مثبت و اثر مثبت و مستقیم(۷۰/-)داردو رابطه ترجیح و برتری مشتری برای برند و قصد خرید مشتری برای برن اثر و مستقیم (۱۹/-)داردمحاسبه گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.