برند سازی و سودآوری آن در شرکت های هلدینگ
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
برند سازی و سودآوری آن در شرکت های هلدینگ دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد برند سازی و سودآوری آن در شرکت های هلدینگ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برند سازی و سودآوری آن در شرکت های هلدینگ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن برند سازی و سودآوری آن در شرکت های هلدینگ :
تعداد صفحات :۳۴
چکیده مقاله:
محصولات برند و برندسازی نقش مهمی در سودآوری موسسات و شرکت های تولیدی وهلدینگ ه ا دارد. رابطه ی بین برند و شرکت های هلدینگ به سبب جایگاه و نقشی که این شرکت ها در توسعه و رشد اقتصادی دارند بسیار مهم بوده و نیازمند بررسی و مطالعه بیشتر است. این مقاله شرایط و الزامات برندسازی شرکت های هلدینگ را مورد بررسی قرار می دهد. همگن سازی متقابل و تجمیع منافع و فعالیت های اقتصادی برندها و شرکت های SBU در راس تای ایج اد برن د برای شرکت هلدینگ می تواند تاکتیکی متهورانه در جذب سرمایه و کسب منافع اقتصادی باشد. به نظر می رسد هرچه برند هلدینگ و محصولاتSBU انطباق بیشتری با هم داشته باشند، اعتماد و اطمینان بیشتری در مشتریان به وجود آورده و در نتیجه سرمایه و منافع بیشتری نصیب مشتریان و شرکت های هلدینگ نماید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.