برسی تاثیر وابستگی های شرکتی بر وفاداری مشتری(مطالعه موردی: بانک ملی شهرستان آبادان)


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 برسی تاثیر وابستگی های شرکتی بر وفاداری مشتری(مطالعه موردی: بانک ملی شهرستان آبادان) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد برسی تاثیر وابستگی های شرکتی بر وفاداری مشتری(مطالعه موردی: بانک ملی شهرستان آبادان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برسی تاثیر وابستگی های شرکتی بر وفاداری مشتری(مطالعه موردی: بانک ملی شهرستان آبادان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن برسی تاثیر وابستگی های شرکتی بر وفاداری مشتری(مطالعه موردی: بانک ملی شهرستان آبادان) :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف محقق در این تحقیق بررسی رابطه بین وابستگی های شرکتی و وفاداری مشتری می باشد. این تحقیق از نظر هدف، کاربردی و براساس روش، توصیفی-پیمایشی و از نوع میدانی به حساب می آید. جامعه اماری در این تحقیق شامل تمامی مشتریان بانک ملی شهرستان آبدانان می باشد که با استفاده از فرمول نمونه گیری نامحدود تعداد ۳۸۵ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. همچنین برای تجزیه و تحلیل اطلاعات از نرم افزارSpss استفاده شده است. این تحقیق دارای ۳ فرضیه می باشد که پس از تجزیه و تحلیل مشخص شد که تمامی فرضیه ها تایید شدند. در این تحقیق مشخص شد که وابستگی های تخصص تجاری و وابستگی مسئولیت اجتماعی با رضایت مشتریان رابطه معناداری دارند، همچنین مشخص شد که بین رضایت مشتریان و وفاداری مشتریان رابطه مثبت و معناداری وجود دارد و همبستگی انها در حد متوسط می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.