بررسی و الویت بندی عوامل آمیخته بازاریابی در صنعت هتلداری با استفاده از تکنیک( مورد مطالعه در هتل های ۱و ۵ستاره استان تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و الویت بندی عوامل آمیخته بازاریابی در صنعت هتلداری با استفاده از تکنیک( مورد مطالعه در هتل های ۱و ۵ستاره استان تهران) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و الویت بندی عوامل آمیخته بازاریابی در صنعت هتلداری با استفاده از تکنیک( مورد مطالعه در هتل های ۱و ۵ستاره استان تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و الویت بندی عوامل آمیخته بازاریابی در صنعت هتلداری با استفاده از تکنیک( مورد مطالعه در هتل های ۱و ۵ستاره استان تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و الویت بندی عوامل آمیخته بازاریابی در صنعت هتلداری با استفاده از تکنیک( مورد مطالعه در هتل های ۱و ۵ستاره استان تهران) :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

در دنیای امروزی با رشد تکنولوژی و فناوری های اطلاعاتی رفاه عمومی افزایش یافت و با بالاتر رفتن سطح زندگی در جوامع مختلف باعث افزایش سطح اگاهی و انتظارات مشتریان گردیده است. در حال حاضر پذیرش رویکرد مشتری گرایی به صورت یک الزام برای سازمان ها تبدیل شده است و سازمانی که خود را با این رویکرد تبدیل شده است و سازمانی که خود را با این رویکرد تطبیق ندهد به نابودی و شکست محکوم خواهد شد. بازاریابی یکی از موضوعات مهم جهت حفظ و بقا و توسعه سازمان ها وموسسات می باشد و دستیابی به بازارهای هدف یکی از مهم ترین دغدغه های مدیران است. هدف از این تحقیق بررسی و الویت بندی عوامل امیخته بازاریابی در صنعت هتلداری با استفاده از تکنیک TOPSIS مورد مطالعه در هتل های ۴و۵ ستاره استان تهران می باشد. جامعه اماری تحقیق حاضر مدیران بازاریابی ومعاونان انها درهتل های ۴و۵ ستاره استان تهران هتل های ۵ستاره :پارسیان ازادی، لاله پارسیان استقلال، هما، اسپیناس و هتل های چهار ستاره: هتل پارسیان اوین، هتل کویر، هتل بزرگ تهران، و هتل انقلاب، به تعداد ۲۷ نفر می باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.