بررسی مسائل جاری در بازاریابی بین الملل بررسی فرهنگ در بازار یابی بین الملل


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مسائل جاری در بازاریابی بین الملل بررسی فرهنگ در بازار یابی بین الملل دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مسائل جاری در بازاریابی بین الملل بررسی فرهنگ در بازار یابی بین الملل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مسائل جاری در بازاریابی بین الملل بررسی فرهنگ در بازار یابی بین الملل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مسائل جاری در بازاریابی بین الملل بررسی فرهنگ در بازار یابی بین الملل :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

در این مقاله به بررسی مسائل جاری در بازاریابی بین الملل می پردازیم یکی از مسائل جاری در بازاریابی بین الملل ، مسئله فرهنگ در بازار و بازاریابی می باشد. در این مقال ب بررسی این موضوع می پردازیم . فرهنگ اثر نفوذ کننده و تغییر دهنده ای در هر یک از محیط های بازار ملی و بین الملی دارد.مدیران بازار یابی جهانی باید تاثیر فرهنگ را تشخیص دهندو آماده باشند تا به آن پاسخ و یا اینکه با تغییر آن خود را هماهنگ سازند .و محصولات فرهنگی خود را بر اساسی ویژگی های جامعه هدف هماهنگ نماید . مدیران بازاریابی بین المللی فرهنگی نقش مهم و حتی رهبری کننده را در تاثیر گذاری بر تغییرات فرهنگی در سرتاسر جهان به عهده دارند . این نقش در محصولات فرهنگی آشاکارتر است اما شامل تمام صنایع مخصوصا محصلولات صنعتی یز می شود . در مورد محصولات صنعتی، فرهنگ بر خصوصیات کالا و تقاضا اثر می گذارد اما تاثیر آن فرآیند بازاریابی مخصوصا در مورد شیوه های بازرگانی بیشتر است . رابط بازرگانی بین شکورهای مختلف که فرهنگ های متفاوتی دارند ، چالش های زایدی را به وجود آورده است . هدف هر بنامه ای برای درک فرهنگ کشورهای مختلف ،آشنایی با شیوه تفکر احساس و فعلیات های آنهاست تا بتوان در بقراری ارتباطات و مبادالات میان فرهنگی به کار آید . مدیران بازاریابی جهانی برای درک فرهنگ کشورهای دیگر باید بر «معیار ارجاع به خود » فائق آیند . یکی از شیوه ها برای کسب آگاهی در مورد فرهنگ های مختلف ، استفادهاز ترکیبی از مطلاعاتموردی و ایفای نقش است . در این مقاله ، می کوشم ضمن تبعین بازاریابی در رو بعد فرهنگی و بین المللی مطالب پیوستگی آن جهت دستیابی به یک مفهوم واحد بپردازم .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.