بررسی عوامل چهارگانه مدل اندوبوسی شامل اعتماد تعهد ارتباط و رسیدگی به تعارضات در رضایتمندی مشتری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی عوامل چهارگانه مدل اندوبوسی شامل اعتماد تعهد ارتباط و رسیدگی به تعارضات در رضایتمندی مشتری دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی عوامل چهارگانه مدل اندوبوسی شامل اعتماد تعهد ارتباط و رسیدگی به تعارضات در رضایتمندی مشتری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل چهارگانه مدل اندوبوسی شامل اعتماد تعهد ارتباط و رسیدگی به تعارضات در رضایتمندی مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی عوامل چهارگانه مدل اندوبوسی شامل اعتماد تعهد ارتباط و رسیدگی به تعارضات در رضایتمندی مشتری :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
در سال های اخیر، سازمان ها توجه زیادی به امر مشتری مداری با استفاده از ارائه خدمات متنوع تر،رفتار کارکنان خویش و …. برای جلب توجه و بدست آوردن مشتریان جدیدانجام داده اند که در نهایت این امر سبب به دست آوردن سود بیشتر و همین طور بقای بیشتر شرکت ها یا سازمان ها می باشد. مشتری مداری یعنی تولید و عرضه کالا یا ارائه خدمات با محوریت مشتریان به منظور جلب رضایت انها از طریق تامین نیازهای کاربردی احساسی و منطقی متقاضیان. با توجه به تعریف به نظر می رسد محوری بودن مشتریان اصلی، مسلم و خدشه ناپذیر است و سازمان برای رسیدن به اهداف خود باید تلاش کند که از طریق تامین نیازهای کاربردی، احساسی و منطقی متقاضیان رضایت آنها را جلب نماید. مقاله حاضر که مطالعه ای مروری بوده و به بررسی عوامل چهار گانه مدل اندوبوسی شامل اعتماد، تعهد، ارتباط و رسیدگی به تعارضات در رضایتمندی مشتری پرداخته شده است. در ابتدا تعریفی از مشتری مداری و سپس به بررسی هریک از عوامل چهار گانه مدل آندوبوسی پرداخته شده و در پایان نتیجه گیری کلی از تحقیق و ارائه پیشنهادات پرداخته شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.