بررسی رابطهکیفیتزندگی کاریومدیریت ارتباط بامشتریدرسازمانهای شهر اردبیل
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطهکیفیتزندگی کاریومدیریت ارتباط بامشتریدرسازمانهای شهر اردبیل دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطهکیفیتزندگی کاریومدیریت ارتباط بامشتریدرسازمانهای شهر اردبیل کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطهکیفیتزندگی کاریومدیریت ارتباط بامشتریدرسازمانهای شهر اردبیل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطهکیفیتزندگی کاریومدیریت ارتباط بامشتریدرسازمانهای شهر اردبیل :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
در چند سال اخیر واژه مدیریت ارتباط با مشتری توجه فراوانی را در حوزه بازاریابی،فناوری اطلاعات بهخود جلب نموده است. مخصوصا افراد دانشگاهی ،فروشندگان نرم افزار،مشاوران و کسب و کارها در اینزمینه درگیر شده اند و مفهوم CRMرا که به معنای تلاش های سازمان جهت ایجاد و ارائه ارزش بالاتربه مشتری است،توسعه داده اند. طرفداران نظریه کیفیت زندگی کاری در جستجوی نظام های جدیدی برای کمک به کارکنان هستند تا آنها بتوانند بین زندگی کاری و زندگی شخصی خود تعادل برقرار کنندادگار و بودین کیفیت زندگی کاری را مجموعه شرایط واقعی کار در سازمان میدانند و معتقدند کیفیتزندگی کاری نگرش و احساس کارکنان از کار خود را به صورت خاص نشان می دهد و مشتمل برجنبه وسیعی از محیط کاری است که بر یادگیری و سلامت کارکنان تاثیر می گذارد با توجه به مطالب فوق در این پژوهش سعی می شود که رابطه میان کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری درسازمان های دولتی شهر اردبیل بررسی شده و مولفه هایی از کیفیت زندگی کاری که بر مدیریت ارتباطبا مشتری مؤثر واقع می شوند،مشخص گردد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.