بررسی رابطه کیفیت ارائه خدمات و رضایتمندی مشتریان(مطالعه موردی : شرکت مخابرات گیلان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه کیفیت ارائه خدمات و رضایتمندی مشتریان(مطالعه موردی : شرکت مخابرات گیلان) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه کیفیت ارائه خدمات و رضایتمندی مشتریان(مطالعه موردی : شرکت مخابرات گیلان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه کیفیت ارائه خدمات و رضایتمندی مشتریان(مطالعه موردی : شرکت مخابرات گیلان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه کیفیت ارائه خدمات و رضایتمندی مشتریان(مطالعه موردی : شرکت مخابرات گیلان) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

سطح کیفیت با مشخصات کیفی محصول یا خدمت مشخص می شود. محور اصلی تفکر مدیریت کیفیت فراگیر برآورده کردن نیازها و انتظارات مشتریان است. بدون توجه به نیازهای مشتریان و بدون جلب رضایت آنها، امکان بقای سازمان و عرضه خدمات یا کالاها، به ویژه با جهانی شدن بازارها و افزایش رقبا، وجود ندارد. در یک سیستم دوطرفه، تامین کننده ی محصول یا خدمت باید سیستم کیفیتی مطابق با استاندارها برقرار کند و مشتری یا مشتریان وی باید آن را از نظر مقبولیت، مورد ممیزی قرار دهند. این پژوهش با تمرکز بر خدمات در حوزه مخابرات تلاش دارد تا ضمن بررسی ابعاد کیفیت و رضایتمندی، رابطه آنها را با یکدیگر مورد بررسی قرارداده و مشخص نماید که کیفیت خدمات تا چه اندازه می تواند رضایتمندی مشتریان را در پی داشته باشد و آیا کیفیت ارائه خدمت تنها عامل رضایتمندی مشتریان است یا عوامل دیگر نیز در این امر دخالت دارند. یافته های پژوهش از طریق پرسشنامه کتبی در بخش های تلفن ثابت، تلفن همراه، اینترنت پرسرعت و دفاتر خدمات ارتباطی،با توجه به مدل مفهومی سروکوال و از شش جنبه قابلیت اطمینان، قابلیت دسترسی و مناسب بودن، توجه ویژه به مشتری، به موقع بودن، کامل بودن و راحتی، ثبات، مورد بررسی قرار گرفته و برای تجزیه و تحلیل اطلاعات از آزمون اسپیرمن استفاده شده است. یافته های پژوهش نشان میدهد که بین هر کدام از ابعاد کیفیت با رضایتمندی مشتریان رابطه معناداری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.