بررسی عددی اثر پارامترهای طراحی بر روی ایرفویل S822


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عددی اثر پارامترهای طراحی بر روی ایرفویل S822 دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عددی اثر پارامترهای طراحی بر روی ایرفویل S822  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عددی اثر پارامترهای طراحی بر روی ایرفویل S822،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عددی اثر پارامترهای طراحی بر روی ایرفویل S822 :

تعداد صفحات :۲۸

چکیده مقاله:

ایرفویل مقطع خاصی بوده که با عبور هوا از اطراف آن ایجاد اختلاف فشار در بالا و پایین مقطع می نماید. نیروی ایجاد شده در این حالت، نیروی آیرودینامیکی میباشد. در این مطالعه ایرفویل S822 مورد مطالعه قرار خواهد گرفت و پارامترهای موثر از جمله ضریب لیفت، ضریب درگ، اثر زاویه حمله و همچنین کانتورهای سرعت و فشار آورده خواهد شد. مشاهده شد که ایرفویل S822 بررسی شده تقارن نداشته و شکل سرعت و فشار در بالا و پایین ایرفویل متفاوت است. در زاویه حمله ۲- نسبت به افق، نوک ایرفویل در معرض حمله، دارای فشار ماکزیمم میباشد و قسمت بالا و پایین ایرفویل باعث افت فشار شدیدی خواهد شد لذا بایستی در این منطقه بیشترین سرعت داشته باشد. در ناحیه بالا و پایین ایرفویل S822 افت فشاروجود دارد که این افت فشار تقریبا تمامی سطح بالایی ایرفویل را در بر گرفته است. در زاویهی حمله ۲ درجه نسبت به افق، ناحیه افت فشار در قسمت پایینی ایرفویل نسبت به ناحیهی افت فشار درزوایای حمله ۲- درجه کاهش یافته است که این امر کمتر شدن ناحیه ماکزیمم سرعت را در بر دارد. در نوک ایرفویل که در معرض برخورد حمله قرار دارد و پایینتر از دماغه ایرفویل میباشد بیشترین فشار را دارد. با افزایش زاویه ی حمله، ناحیه افت فشار شدید در قسمت پایینی ایرفویل S822 مشاهده نمیشود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.