بررسی رابطه بین ارتباطات یکپارچه بازاریابی و ارزش ویژه برند با نقش میانجی شهرت شرکتدر شعب بانک کشاورزی استان خراسان شمالی


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین ارتباطات یکپارچه بازاریابی و ارزش ویژه برند با نقش میانجی شهرت شرکتدر شعب بانک کشاورزی استان خراسان شمالی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین ارتباطات یکپارچه بازاریابی و ارزش ویژه برند با نقش میانجی شهرت شرکتدر شعب بانک کشاورزی استان خراسان شمالی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین ارتباطات یکپارچه بازاریابی و ارزش ویژه برند با نقش میانجی شهرت شرکتدر شعب بانک کشاورزی استان خراسان شمالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین ارتباطات یکپارچه بازاریابی و ارزش ویژه برند با نقش میانجی شهرت شرکتدر شعب بانک کشاورزی استان خراسان شمالی :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

محیط جدید بازاریابی در قرن بیست و یکم،بازاریابان را به اتخاذ رویکردهای متفاوت در زمینه ی طراحی و توسعه ی برنامه های بازاریابی مجبور ساخته است امروزه دو عامل یکپارچه سازی و منحصر به فرد بودن فاکتورهایی هستند که در ایجاد و حفظ برندهای قدرتمند تاثیر گذارند. هدف از انجام این پژوهش بررسی رابطه ارتباطات یکپارچه بازاریابی و ارزش ویژه برند با نقش میانجی شهرت شرکت در شعب بانک کشاورزی استان خراسان شمالی است. مطالعه پیش رو از نظر هدف،از دسته پژوهش های کاربردی و از دید روش،در گروه پژوهش های توصیفی-پیمایشی است. جامعه آماری این پژوهش از بین مشتریان بانک کشاورزی در استان خراسان شمالی انتخاب شده که برای جمع آوری داده ها،تعداد چهار درصد پرسش نامه در میان نمونه توزیع گردید. همچنین برای آزمون فرضیه های تحقیق از آزمون همبستگی پیرسون،رگرسیون چندگانه و دوبین واتسون استفاده شده است. نتایج بدست آمده می دهد که بیم ارتباطات یکپارچه بازاریابی با شهرت سازمانی و شهرت سازمانی با ارزش ویژه برند و ارتباطات یکپارچه بازاریابی با ارزش ویژه برند رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد. نتایج حاصل از این پژوهش می تواند به مدیران بانک ها علی الخصوص بانک کشاورزی کمک می کند تا کیفیت تصمیم گیری خود را بهبود بخشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.